لیگ برتر انگلیس؛ اقتدار آبی‌ها در جزیره حفظ شد

تهران (پانا) –تیم‌های منچسترسیتی، چلسی و آرسنال در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به پیروزی رسیدند.

کد مطلب: ۸۵۴۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر انگلیس؛ اقتدار آبی‌ها در جزیره حفظ شد

پنجمین هفته از لیگ برتر انگلیس با برگزاری 5 بازی ادامه پیدا کرد.

در یکی از بازی‌های مهم امروز منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی برای کسب پنجمین برد متوالی از فولام میزبانی کرد و در دیداری آسان با گل‌های سانه، سیلوا و استرلینگ به پیروزی 3 بر صفر رسید.

چلسی که با آمدت مائوریزیو ساری به روزهای خوبش برگشته است پس از اینکه 4 برد متوالی در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس بدست آورد، میزبان کاردیف سیتی بود تا چهارمین بازی تاریخ دو تیم را هم با برد تمام کند.طوفان چلسی اینبار کاردیف را مقهور قدرت خود کرد با برتری 4 بر یک به روند خوب خود ادامه داد.

آرسنال که با دو برد متوالی کمی اوضاعش آرامش شده مهمان تیم بدون برد و بحران زده نیوکاسل بود تا بتواند با استفاده از بحران کلاغ‌ها شکست فصل گذشته را جبران کند. آرسنال این بازی را 2 بر یک به سود خود تمام کرد و انتقام گرفت.

تیم‌های برونموث و لسترسیتی که در سه دیدار آخر روبرو به تساوی رسیده‌اند یکی دیگر از بازی‌های امروز را برگزار کردند. جدال جذاب دو تیم 6 گل داشت و برونموث توانست به پیروزی 4 بر 2 برسد.

تیم ته جدولی و بدون برد هادرسفیلد برای پایان دادن به بحرانش در حالی میزبان کریستال پالاس بود که در دو بازی آخر این تیم کریستالا پالاس بود که سه امتیاز را بدست آورده بود. هادرسفیلد در این بازی هم حرفی برای گفتن نداشت و تن به شکست یک بر صفر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار