خلاقیت دانش آموزان در برگزاری دوره های خلاقیت

کازرون (پانا) - برای نخستین بار در شهرستان کازرون، دانش آموزان خود پیشقدم شدند و مدرسه نوآوری و فن بیان با برنامه ریزی و مدیریت را برگزار کردند.

کد مطلب: ۸۵۳۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت دانش آموزان در برگزاری دوره های خلاقیت

این مدرسه یک روزه با حضور بیش از 75 دانش آموز علاقمند دختر و پسر متوسطه ی اول و دوم در مجتمع رفاهی فرهنگیان کازرون برگزار شد .

فرخنده صدیق ناظر دوره در گفتگو با خبرنگار پانا هدف از برگزاری مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی را ایجاد فرصت های متنوع و تشکیل یک زنجیره ی ارزشمند از تجربه های یادگیری بین جامعه ی دانش آموزی، دانشجویی و نخبگان جامعه دانست و افزود: رویداد امروز کارآمدی و اثربخشی این مدارس را به خوبی نشان داد.

از برنامه های این دوره، برگزاری کارگاه "تریز" با تدریس دانش آموز امین دهقانی و کارگاه فن بیان توسط محمدرضا مظلومی مدرس بنیاد نخبگان فارس در دو گروه مجزا دختران و پسران بود.

در حاشیه این برنامه و به صورت همزمان مسابقه ی خلاقیت و تفکر نیز با رویکرد مشاهده ی فکورانه و روش های حل مسئله در محیط باز برگزار شد و در پایان یک گروه برتر و یک گروه قابل تحسین معرفی شدند.

شور و استقبال دانش آموزان از این رویداد و درخواست های مکرر برای دوره های بعدی با وجود خستگی مفرط و فعالیت یکسره در طول روز از مهم ترین جلوه های این رویداد بود.

طراحی کارگاهها و سوالات مسابقه و نیز تمام هماهنگی های اجرایی توسط دانش آموزان کمیته ی علمی به سرپرستی محمد دهقانی و کمیته ی اجرایی به سرپرستی امین دهقانی برنامه ریزی و اجرا شد.

خبرنگار: مریم جوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار