دیدار دانش آموزان پیشتاز مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با فرماندار شهرری

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری،معاون پرورشی و تربیت بدنی به همراه جمعی از دانش آموزان پیشتاز این ناحیه با حضور در فرمانداری ویژه شهرستان ری با معاون استاندار و فرماتدار ویژه شهرستان ری دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۵۲۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دانش آموزان پیشتاز مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با فرماندار شهرری

دانش آموزان پیشتاز مدیریت آموزش و پرورش پس از حضور در دفتر هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با قرائت پیام آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اهدای لوح یاد بود و دسته گل با وی دیدار کردند.

شهبازی مسئول سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این باره گفت: این دیدار در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان برای کسب مهارت لازم را برای حضور و فعالیت هدفمند در عرصه های مختلف زندگی صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های انجمن های تشکلات دانش آموزی گفت: مشارکت جمعی مؤثر در حیات اجتماعی با رعایت اصول تربیت اسلامی ـ ایرانی و حضور مؤثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد فردی و اجتماعی زندگی در قالب برنامه های تشکیلاتی، توانمندسازی و ارتقاء دانش مهارتی؛ تشکیلاتی و اجتماعی اعضاء و مربیان، به عنوان عناصر اصلی تربیت اجتماعی از جمله اهداف این بازدیدها می باشد.

/خبرنگار: علی جعفری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار