2 هزار بسیجی در رزمایش عاشورایی خوی شرکت می کنند

ارومیه (پانا)- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوی گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) با مشارکت 2 هزار نفر از بسیجیان در این شهرستان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۵۲۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
2 هزار بسیجی در رزمایش عاشورایی خوی شرکت می کنند

سرهنگ محمدباقر علایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوی افزود: این بسیجیان از نیروهای گردان های بیت المقدس، امام علی(ع)، الزهرا(س) و گروه های جهادی عمرانی و بهداشتی هستند.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش در 2 مرحله اجرا می شود، اضافه کرد: مرحله اول این رزمایش شهرستانی است و مرحله دوم آن با حضور 40 هزار نفر از بسیجیان استان، طی روزهای 22 و 23 شهریور سال جاری در ارومیه برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوی هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش توان رزمی و آمادگی دفاعی بسیجیان و افزایش توانمندی فرماندهان بسیج اعلام کرد و اظهار داشت: در این رزمایش شیوه های مقابله با جنگ روانی دشمن بررسی می شود و همچنین گروه های جهادی عمرانی و بهداشتی در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار، خدمات عمرانی و سلامت به مردم ارایه می کنند.

وی همچنین از همایش بزرگ گروه های جهادی عمرانی و خدمات سلامت در سطح استان خبر داد و گفت: همایش بزرگ 20 گروه جهادی جهت ارایه خدمات عمرانی و سلامت نیز پنجم مهرماه در سطح استان برگزار می شود.

فرمانده سپاه خوی از صعود کوهنوردان بسیجی خوی به قله دماوند نیز خبر داد و گفت: برای اولین بار یک تیم هشت نفره از بسیج این شهرستان به قله پنج هزار و 670 متری این قله صعود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار