مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: آموزش مفاهیم در مدرسه با همراهی اولیا در خانواده تثبیت می‌شود

فشافویه (پانا) - نشست ستاد ساماندهی پروژه مهر97 با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران واعضای کمیته پروژه مهر در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش فشافویه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۲۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: آموزش مفاهیم در مدرسه با همراهی اولیا در خانواده تثبیت می‌شود

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران در این جلسه با قدردانی از منطقه فشافویه به‌علت کسب رتبه اول در صدور ابلاغ همکاران، اظهار کرد: برگزاری دورهای ضمن خدمت به‌خصوص برای مدیران جدید الانتصاب بسیار ضروری است .

وی ،برنامه ریزی مناسب جهت توزیع کتب درسی ، تدوین برنامه زمانبندی سالانه ، دعوت از تمامی مسئولین منطقه ای و استانی در برنامه آغازین سال تحصیلی و ارائه گزارش تلاش ها وکوشش های همکاران به عنوان خدمت های انجام شده به مردم را ضروری دانست و افزود: عدول از قانون ومقررات به هیچ عنوان از هیچ شخصی پذیرفته و قابل چشم پوشی نخواهد بود.

فولادوند ، در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: آموزشی که در مدرسه انجام می شود بایستی در منزل تداوم پیدا کند و این دو رکن اساسی(خانه و مدرسه ) نباید آموزشها و مفاهیم متضاد به دانش آموز ارائه نمایند.

مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران ادامه داد: پیگیری روند احداث پروژه های در حال ساخت منطقه ، به کارگیری مدرسان آموزش خانواده در راستای آموزش مبارزه با آسیب های اجتماعی ، حساسیت در استفاده از اموال بیت المال و تکریم ارباب رجوع توسط مدیران مدارس از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فولادوند ، با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با ایام شهادت امام حسین (ع) و همچنین هفته دفاع مقدس ، تصریح کرد:در این ایام باید برای دانش آموزان به تبیین زوایای خاموش محرم و اهداف امام حسین (ع) در قیام عاشورا پرداخت و هفته دفاع مقدس را که بزرگترین صحنه هنر نمایی مردم و بویژه دانش آموزان وفرهنگیان در دفاع جانانه از خاک میهن بود را در برنامه آغازین مدارس مد نظر قرار داد .

این مقام مسئول در پایان با اشاره به بکارگیری سرویس های دانش آموزی یادآور شد: مد نظر قرار دادن سلامت راننده و شرکت های مجری سرویس دانش آموزی به گونه ای که از وارد شدن هر گونه آسیب به جایگاه و شخصیت دانش آموزان جلوگیری شود، بسیار مورد تاکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار