مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع روسا و کارشناسان روابط عمومی استان های قطب یک کشوری:

ما با رسانه فرهنگ سازی نموده و افکار عمومی را اقناع می نماییم

زنجان (پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع روسا و کارشناسان روابط عمومی استان های قطب یک کشور گفت : ما با رسانه فرهنگ سازی نموده و افکار عمومی را اقناع می نماییم.

کد مطلب: ۸۵۲۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ما با رسانه فرهنگ سازی نموده و افکار عمومی را اقناع می نماییم

گردهمایی روسا و کارشناسان روابط عمومی ادارات کل استان های قطب یک کشوری صبح امروز با حضور رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت،مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و سایر میهمانان در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان شهر زنجان برگزار شد.

مریم رشتچی در ابتدای سخنان خود ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: ارتباطاتیکی از ضروریات مهم زندگی مدرن است و بین جوامع به واسطه رسانه در کمترینزمان و بالاترین سرعت اتفاق می افتد.

وی در ادامه افزود: رسانه امروز نقش اصلی را در سازماندهی افکارعمومی, تغییر جهت جنبش های اجتماعی, فرهنگ سازی و ارتقا فهم و شعور عمومی ایفا میکند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح نمود: ما با رسانه زندگی می کنیم ، ما با رسانه فرهنگ سازی می کنیم و ما با رسانهافکار عمومی را اقناع می کنیم.

وی ادامه داد: با رسانه جامعه را از انحرافات مصون می داریم ونسل حاضر را با پیشرفتهترین ابزار رسانه آگاه می کنیم.

این مقام مسئول یادآور شد: ما بواسطه رسانه به شخصیت دانش آموزان شکل می دهی،. شعور اجتماعی و فرهنگی آنان را ارتقا می دهیم و به دنیا ندای صلح و مودت ارسال می کنیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان اظهار داشت:به واسطه رسانه انسانها را از تاریکی روزمرگی و انفعال به سوی ایده آل های شهروندی وشهر نشینی سوق می دهیم به طوری که رسانه و ارتباطات ستون خیمه توسعه است.

مریم رشتچی در ادامه اظهار داشت:رکن رکین ترقی وپیشرفت و نردبان آگاهی از حقوق شهروندی رسانه ها هستند و آنچه امروز بیش از پیش ضرورت داردحرکت به سمت آموزش و تفهیم سواد رسانه ای است.

وی تصریح نمود:سواد رسانه ای سلاح ما در برابرشایعات،جوسازی ها،انحرافات فکری و دغدغه های روانی است و ما را ازغرق شدن در میان امواج پرتلاطم دریای شایعات و جوسازی ها و التهاب آفرینی ها وتعصبات و کوره راهها حفظ می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین گفت: روابط عمومی ها در جبهه اصلی توسعه سواد رسانه ایهستند و امروز زمان کلیشه ها و روزمره زدگی های مرسوم و خشک اداری به سر رسیده است.

وی در پایان تاکید نمود:امروزه روابط عمومی ها باید همگام با ثانیه ها حرکت کنند نه دقیقه و ساعت ها، زیرا کهدر عرض یک ثانیه هزاران مطلب، تصویر و محتوا در اقصی نقاط جهان منتشر می شود و اگرچنانچه روابط عمومی ها مسلح به سواد رسانه ای و ابزار مدرن رسانه نشوند،بایدعرصه را وانهند.

گفتنی است این گردهمایی با حضور روسا و کارشناسان روابط عمومی ادارات کل استان های آذربایجان غربی و شرقی ، گیلان ، قزوین ،اردبیل و زنجان برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار