پروژه مهر/ در راستای پروژه مهر ۹۷:

پنجمین جلسه شورای پروژه مهر استان تشکیل شد

کرمانشاه (پانا) - با حضوران دبیران کارگروه‌های هفت‌گانه پروژه مهر، پنجمین جلسه شورای پروژه مهر استان، صبح امروز در دفتر معاونت آموزش متوسطه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۱۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین جلسه شورای پروژه مهر استان تشکیل شد

پنجمین جلسه شورای پروژه مهر استان با موضوع ارائه گزارش کلی از عملکرد دو ماهه کارگروه‌های هفت‌گانه، هماهنگی لازم میان کارگرو‌های مختلف و روند پیگیری هرچه بهتر پروژه مهر 97 تشکیل شد.

معاون آموزش متوسطه استان ضمن ﺗﺄکید بر توجه ویژه تمام کارگروه‌ها به پروژه مهر به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش از آنان خواست، تمام تلاش خود را به کار ببندند تا مهری پرنشاط را به ویژه در مناطق زلزله‌زده، آغاز کنیم. همچنین بحث توازن رشته‌ای به خوبی انجام گرفته به شکلی که روند گرایش پرشتاب به رشته تجربی متوقف شده و روند گرایش به رشته ریاضی افزایش یافته است.

در ادامه این نشست، دبیران کارگروه‌های هفت‌گانه پروژه مهر استان کرمانشاه گزارش کلی عملکرد دو ماهه خود را ارائه کردند و پیرامون مباحث گوناگون پروژه مهر و لایه‌های پنهان این طرح، به تبادل نظر پرداختند.

در پایان این جلسه مقرر گردید: برنامه بازدید استقبال از بازگشایی مدارس در دهه پایانی شهریورماه جاری (17لغایت27) توسط دبیران مجرب کارگروه انجام شود تا مقدمات آغاز سال تحصیلی جدید، به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار