پروژه مهر/ رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

تمام مراحل تهیه‌ی روپوش پسران و مانتوی دختران برای سال تحصیلی جدید انجام شده است

کرمانشاه (پانا) - رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمانشاه گزارشی از چگونگی تهیه پوشاک مدارس در سال تحصیلی 97 ارائه داد.

کد مطلب: ۸۵۱۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تمام مراحل تهیه‌ی روپوش پسران و مانتوی دختران برای سال تحصیلی جدید انجام شده است

محمدی در گفت‌و‌گو با پانا گفت: کارگروهی متشکل از نمایندگان آموزش و پرورش، سازمان صنعت، معدن و تجارت، رﺅسای اتحادیه‌های صنف زنانه و مردانه، نماینده تعزیرات حکومتی و معاون نظارت و بازرسی کالا و خدمات تشکیل شد و مقرر گردید، سهمیه‌بندی اتحادیه‌ها توسط خود اتحادیه‌ها انجام شود و میان نواحی سه‌گانه تقسیم شوند و برای هر شهرستان نیز، با صنف پوشاک زنانه و مردانه‌ی همان شهرستان بر اساس نوع پارچه و سایز، قرارداد منعقد شود.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه افزود: هدایت دانش‌آموزان به منازل شخصی یا محلی غیر از آدرس اعلام شده توسط تولیدی‌ها برای تعیین سایز، اندازه‌گیری و تحویل لباس، ممنوع و خلاف مقررات است و ساماندهی این موضوع برعهده‌ی انجمن آموزشگاه می‌باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: مدیران محترم مدارس از دریافت هرگونه وجه، تحت هر عنوانی از تولیدی‌ها خودداری کنند. همچنین جهت برنامه‌ریزی و ساماندهی این موضوع، کمیته‌ی هماهنگی و نظارت بر ساماندهی پوشاک در نواحی و مناطق مختلف تشکیل شده است.

لیست اسامی تولیدکنندگان اتحادیه‌ی صنف دوزندگان به تفکیک، به نواحی آموزش و پرورش داده شده و قیمت روپوش پسرانه و مانتوی دخترانه به مدارس ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار