مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه:

مدارس غیردولتی یاور آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت کشور هستند

ارومیه (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه گفت: مدارس غیردولتی در قدم های مثبت و تاثیرگذار نظام آموزشی کشور یار و یاور نظام تعلیم و تربیت کشور هستند.

کد مطلب: ۸۵۰۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیردولتی یاور آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت کشور هستند

محمد مجرد مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه در جلسه شورای نظارت مدارس و مراکز غیر دولتی این مدیریت با اشاره به نقش مدارس غیر دولتی در دستیابی به دستاوردهای علمی، آموزشی و تربیتی به عنوان چشم انداز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، اظهارداشت: اولویت نخست در تغییر و تحول بنیادین در آموزش و پرورش بهره گیری از شیوه های نوین آموزشی و تربیتی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با بیان اینکه مهم ترین پاییه تغییر و تحول در نظام آموزشی نیروی انسانی متخصص و علاقمند می باشد، تاکید کرد: مدیران مدارس خصوصا مدارس غیردولتی می بایست حساسیت بیشتری در جذب نیروی انسانی کارمند در مدارس داشته باشند.

وی توجه به مسائل تربیتی و پرورشی در کنار مسائل علمی و آموزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: آموزش مهارت های زندگی و ارتباطی صحیح برای آینده بهتر دانش آموزان جزء تاکیدات وزارت آموزش و پرورش می باشد.

گفتنی است در ادامه این جلسه اعضای شورای نظارت بر مدارس غیردولتی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه در خصوص دستور کارهای این جلسه به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار