معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل:

۱۱ هزار اردبیلی در بخش صنعت و اصناف صاحب کار می‌شوند

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: طبق هدفگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تا پایان امسال ۱۱ هزار اردبیلی در بخش صنعت و اصناف صاحب کار می‌شوند.

کد مطلب: ۸۴۹۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۱ هزار اردبیلی در بخش صنعت و اصناف صاحب کار می‌شوند

بهمن حسین‌زاده درجریان بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار داشت: طبق هدفگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تا پایان امسال 11 هزار اردبیلی در بخش صنعت و اصناف صاحب کار می‌شوند که بی‌شک در تحقق 20 هزار فرصت شغلی گام بزرگی برداشته می‌شود .

وی با اشاره به این که حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اشتغالزایی یک اولویت اساسی است بیان کرد: بی‌شک در صورت توجه به این مسئله می‌توان بی شمار شغل در استان با توجه به قابلیت‌های موجود ایجاد کرد که این مسئله در حال حاضر برای ما یک اولویت اساسی است و تلاش بر تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه یک موضوع مهم است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: انتظار ما از مسئولان صدور مجوز لازم به سرمایه‌گذاران در کم‌ترین زمان ممکن است و تلاش بر این است که برای رونق اقتصادی منطقه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شود تا بتوایم به این شکل از فعالان اقتصادی پشتیبانی کرده و توسعه اقتصادی را در استان فراهم کنیم .

حسین‌زاده بیان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی کافی در استان با تشکیل ستادهای فرعی اشتغال در فرمانداری‌ها و در بین دستگاه‌های اجرایی تحقق خواهد یافت که به همین منظور انتظار می‌رود در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام داده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم .

وی با اشاره به اهمیت توسعه صادرات در استان نیز تصریح کرد: طبق هدفگذاری‌های انجام یافته در پنج ماهه امسال 35 میلیون دلار کالای تولیدی استان به خارج از کشور داشته‌ایم که طبق برآوردهای انجام یافته انتظار می‌رود این میزان تا پایان سال به 100 میلیون دلار افزایش یابد که این مسئله نیز به نوبه خود نقش بسزایی در رشد اقتصادی استان خواهد داشت .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مطالبات مردمی در استان اردبیل برطرف کردن معضل بیکاری است که بی‌شک تا پایان سال در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده خواهد شدکه می‌تواند در حل مشکلات و موانع اقتصادی استان نقش مهمی ایفا کند که امیدواریم این مسئله مورد توجه واقع شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار