کشف 4 میلیون و 390 هزار نخ سیگار احتکار شده در شهرستان خمین

اراک(پانا)-جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 4 میلیون و 390 هزار نخ سیگار دپو شده در انباری در شهرستان خمین خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۹۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف 4 میلیون و 390 هزار نخ سیگار احتکار شده در شهرستان خمین

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، یوسف سپهوند با اشاره به عزم راسخ پلیس در مبارزه قاطع با سودجویان و اخلالگران اقتصادی در تشریح این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سیگار در انباری در شهرستان خمین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرارگرفت.

وی خاطر نشان کرد: مأموران با شناسایی و کنترل نامحسوس مکان مورد نظر و نیز اطمینان از صحت موضوع، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، به همراه نماینده اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن شهرستان خمین، در بازرسی از مکان دپوی اقلام احتکار شده روز گذشته موفق به کشف 4 میلیون و 390 هزار نخ سیگار به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهارداشت: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سپهوند با تقدیر از همکاری و تعامل فراگیر مردم با پلیس در اجرای موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی بیان کرد: پلیس استان همواره با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار