اجرای طرح یاوران ولایت در ۳۳۶ واحد مقاومت بسیج استان همدان

همدان (پانا) - مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان از اجرای طرح یاوران ولایت دانش‌آموزان بسیجی استان با شعار «مدرسه انقلابی، دانش‌آموز انقلابی» در ۳۳۶ واحد مقاومت بسیج خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۹۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح یاوران ولایت در ۳۳۶ واحد مقاومت بسیج استان همدان

محمدتقی امیدی ‌ساکت در آیین افتتاح طرح ولایت که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در دانشکده فنی شهید مفتح همدان برگزار شد، اظهار کرد: طرح یاوران ولایت دانش‌آموزان بسیجی استان همدان با شعار «مدرسه انقلابی، دانش‌آموز انقلابی» و با یادبود شهدای مدافع حرم در ۳۳۶ واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی پیشگام اجرا می شود.

امیدی ساکت افزود: آموزش یک هزار نفر از اعضای شورای واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی در سطح استان همدان در دو مرحله حضوری و غیرحضوری در حال برگزاری بوده و تا پایان شهریور‌ماه سال جاری ادامه دارد.

وی گفت: مرحله حضوری این طرح در قالب ۱۰ ساعت آموزشی و به صورت اجرای کارگاه‌های حلقات شجره طیبه صالحین در کنار ارائه دروس و سرفصل عناوین آموزشی که از سوی تهران ابلاغ شده با هدف توانمندسازی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان خاطرنشان کرد: در راستای یکسان‌سازی آموزش‌ها در سطح استان‌های کشور و همچنین ایجاد وحدت رویه در موضوعات آموزشی از سوی تهران درسنامه‌های آموزشی به صورت کتابچه‌هایی در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به ایجاد تنوع در مدل‌ها و محتوای آموزشی برخی موضوعات آموزشی و مهارتی در محور فضای مجازی و همچنین محتوای چند رسانه‌ای در قالب پوسترهای آموزشی و موشن‌گرافیک هایی تهیه شده است و در اختیار دانش‌آموزان بسیجی قرار می‌گیرد،

وی خاطرنشان کرد: از اهداف برگزاری طرح یاوران ولایت دانش‌آموزان بسیجی می‌توان به آشنایی کامل آنان با ماموریت‌های بسیج دانش‌آموزی و همچنین تمرین تکلیف‌گرا و ولایت‌مدار بودن دانش‌آموزان بسیجی اشاره کرد.

امیدی ‌ساکت از دیگر اهداف برگزاری طرح یاوران ولایت دانش‌آموزان بسیجی را توجه به معنویت، اخلاص و توسل به اهل بیت(ع) در طی انجام مأموریت‌ها و همچنین بالا بردن توانمندی مدیریتی همراه با خلاقیت و ابتکار در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس استان همدان برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار