مدیر روابط عمومی امور شعب بانک مهر ایران در قزوین خبر داد

افتتاح شعبه جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان آبیک

قزوین (پانا) - مدیر روابط عمومی امور شعب بانک مهر ایران در استان قزوین گفت: شعبه جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان آبیک به زودی افتتاح  می گردد.

کد مطلب: ۸۴۸۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح شعبه جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان آبیک

حمید سرپرست در گفتگو با خبرنگار پانا قزوین، اظهار کرد: در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان اولین بانک تخصصی قرض الحسنه با کمک ۱۰ بانک برتر ایران شامل بانک‌های ملی، ملت، صادرات، سپه، تجارت،‌ مسکن، کشاورزی، رفاه کارگران، صنعت و معدن و همچنین توسعه صادرات در آذرماه سال 1386 شکل گرفت و اکنون با بیش از 530 شعبه در سراسر کشور سهم مهمی در نظام بانکی ایفا می نماید.

وی از افتتاح شعبه جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان آبیک خبر داد و تصریح کرد: این بانک در استان قزوین نیز با 10 شعبه فعال که 6 شعبه آن در شهر قزوین و 4 شعبه دیگر در شهرهای تاکستان، الوند، محمدیه و محمودآباد قرار گرفته به ارایه خدمت به همشهریان عزیز استان قزوین می پردازد و با توجه به درخواستهای مکرر ساکنین شهرهای دیگر استان و پیگیریهای استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به زودی شعبه جدید خود را در شهرستان آبیک افتتاح خواهد نمود.

مدیر روابط عمومی امور شعب بانک مهر ایران در استان قزوین با بیان اینکه تاکنون بیش از 5.500.000 نفر در کل کشور به عنوان مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران ثبت گردیده است، اعلام کرد: از این تعداد 3.500.000 نفر آن تسهیلات با کارمزد 4 درصد و پایین تر دریافت نموده اند. با توجه به اینکه سقف وام های قرض الحسنه براساس اعلام بانک مرکزی 200.000.000 ریال است بیشتر دریافت کنندگان این بانک اقشار ضعیف جامعه اند که این مبلغ در زندگی آنان تغییرات مطلوبی ایجاد می نماید.

سرپرست عنوان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران هیچگونه بودجه ای از دولت یا ارگان ها نگرفته و تنها با جذب سپرده های مردمی و خیرین موفق شده است از ابتدای سال 96 تاکنون بیش از 1014 فقره وام قرض الحسنه ازدواج، 109 فقره وام اشتغال زایی زندانیان آزاد شده، 160 فقره وام به مددجویان کمیته امداد، 21 فقره وام به مددجویان سازمان بهزیستی، 200 فقره وام به زنان سرپرست خانوار با معرفی سازمان ها و نهادهای مختلف در راستای کاهش فاصله طبقاتی و انجام مسوولیت اجتماعی پرداخت نماید.

وی افزود: همچنین تعداد 67.709 فقره وام تامین هزینه های درمان، رفع نیازهای ضروری، تامین و تعمیر مسکن و ودیعه مسکن نیز به سپرده گذاران این بانک در استان قزوین پرداخت گردیده است. این بانک در استان قزوین با 10 سال سابقه بانکی توانسته است بیشترین منابع قرض الحسنه را در میان بانکها در اختیار داشته باشد و تاکنون بیش از 90 درصد آن را نیز در قالب وام قرض الحسنه به مردم استان ارایه نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار