همزمان با هفته دولت؛

۱۵۰ پروژه با اعتبار ۲۶۶ میلیارد تومان در اردبیل افتتاح شد

اردبیل (پانا) - همزمان با هفته دولت ۱۵۰ پروژه عمرانی، اقتصادی، کشاورزی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان اردبیل به بهر‌ه‌برداری رسید.

کد مطلب: ۸۴۸۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۰ پروژه با اعتبار ۲۶۶ میلیارد تومان در اردبیل افتتاح شد

فرماندار شهرستان اردبیل در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستانی اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۱۵۰ پروژه عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان اردبیل افتتاح شده و برای راه‌اندازی این پروژه‌ها ۲۶۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .

جواد زنجانی با اشاره به این که اولویت در حوزه گازرسانی به روستاها است بیان کرد : در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته و در هفته دولت برخی از روستاهای شهرستان اربیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند .

وی بیان کرد: خدمات‌دهی به مردم اولویت اساسی ما است و ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود دغدغه و نگرانی‌های مردم را برطرف کنیم .

فرماندار اردبیل از عمران و آبادانی روستاها خبر داد و بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان و گازرسانی اقدامت خوبی انجام یافته و همزمان با هفته دولت پروژه‌های مختلفی در روستاهای اردبیل اجرا می‌شود .

زنجانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام تصریح کرد : اقتدار و کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام به دست آمده و ما قدردان این نعمت هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار