سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

افتتاح 51 پروژه آموزشی و پرورشی درهفته دولت

بیرجند(پانا) ـ سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته دولت 51 پروژه آموزشی و پرورشی افتتاح می گردد.

کد مطلب: ۸۴۸۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 51 پروژه آموزشی و پرورشی درهفته دولت

علی اصغر موسوی کیا صبح امروز گفت: درهفته دولت 51 پروژه آموزشی و پرورشی با زیر بنای25003 متر مربع و با اعتباری بالغ 20 میلیارد و400 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

موسوی کیا با بیان این مطلب که از این تعداد 38 پروژه با زیر بنای 22610 متر مربع احداثی،توسعه و تکمیلی می باشد"اظهار داشت: با افتتاح این پروژه ها 145 کلاس درس به فضا های آموزشی استان اضافه می گردد.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: در این هفته،تعداد3 پروژه نیزبا زیربنای 1263 متر مربع با اعتباری بالغ بر2میلیاردو115میلیون ریال کلنگ زنی می شود.

وی "با عنایت به استقرار پایه دوازدهم و تجهیز هنرستان ها،بیان داشت: مبلغ 17 میلیارد ریال جهت تجهیز هنرستان های استان اختصاص یافته که از این مبلغ 14 میلیارد ریال توسط وزارت آموزش و پرورش ومابقی توسط اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیزمدارس استان اختصاص یافته است.

علی اصغر موسوی کیا"توجه به امر ورزش دانش آموزان را ضروی دانست وازافتتاح سه زمین چمن مصنوعی در شهرستان های بیرجند و طبس با اعتباری بالغ بر 389 میلیون 500 هزارتومان خیر داد واظهار داشت: مبلغ 450 میلیون تومان برای تعمیر مدارس استان اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار