استاندار قزوین؛

ایران در حوزه پزشکی به سرآمد منطقه و آسیا تبدیل شده است

قزوین( پانا) - استاندار قزوین گفت: کشور ایران در حوزه پزشکی در گذشته پرافتخار خود توقف نکرده و امروزه به سرآمد منطقه و قاره آسیا تبدیل شده است.

کد مطلب: ۸۴۸۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ایران در حوزه پزشکی به سرآمد منطقه و آسیا تبدیل شده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،عبدالمحمد زاهدی در جشن گرامیداشت روز پزشک که در دانشگاه بین المللی امام خمینی ره برگزار شد افزود: معمولا افتخار به گذشته ها باعث می شود که در گذشته توقف کرده و حرکتی برای امروز و آینده انجام ندهیم.
وی ادامه داد: اما در موضوع پزشکی به عنوان یک مدیر سیاسی که از پیشرفت های جامعه پزشکی،توانمندی ها و مشکلات و کمبودها آگاهی دارد می توانم ادعا کنم که ما در حوزه پزشکی در گذشته توقف نکرده بلکه با تاسی از گذشتگان مسیر نویی را پیدا کرده و حرکت کرده ایم.
زاهدی اضافه کرد: امروز می توانیم ادعا کنیم که در حوزه پزشکی و سلامت سرآمد منطقه و قاره آسیا و جزو کشورهای برتر دنیا هستیم و به لحاظ نیروی انسانی و تعداد متخصصان در کشورهای منطقه و آسیایی برتر شده ایم.
استاندار با بیان اینکه در جریان مشکلات جامعه پزشکی هستیم و تلاش می کنیم که این مشکلات حل شود گفت: در این شرایط جامعه پزشکی با تاخیر در دریافت حقوق و مطالبات مواجه است ولی باید از همراهی و همکاری پزشکان شریف در این شرایط تشکر کرد.
این مسئول ارشد استان با بیان اینکه حرفه پزشکی انسانی و عاطفی است ادامه داد: بیماران و همران بیمار که به پزشکان مراجعه می کنند معمولا عصبی و تحت فشار روحی قرار دارند و ممکن است جامعه پزشکی نیز از این موضوع لطمه ها و آسیب هایی را ببیند.

وی با اشاره به مشکلات جامعه پزشکی گفت: مدیران استان برای حل مشکلات این جامعه از قبیل مالیات، تعرفه ها و بیمه ها همراهی لازم را دارند اما باید دقت داشت که حل برخی از مشکلات در دست مدیران استان نیست و گاهی قوانین و مقررات دست آنها را می بندد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار