مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

تلاش کنیم مهر با آرامشی را پشت سر بگذاریم

نیشابور (پانا)- شورای معاونان آموزش و پرورش نیشابور در محل دفتر مدیریت با هدف بررسی برنامه های هفته دولت و امور مربوط به سازماندهی فضاها و سازماندهی نیروی انسانی دور هم جمع شده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد مطلب: ۸۴۸۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش کنیم مهر با آرامشی را پشت سر بگذاریم

حسین مهرابادی باتبریک عید سعید قربان، گفت: فلسفه عید قربان این نیست که حیوانی را ذبح کنیم بلکه هدف اصلی از این عید بزرگ، سربریدن حب نفس و خودخواهی هاست.
وی با اهمیت نظم در امور، افزود: در کارها هماهنگ باشید، بخشی نگری و جزیره ای نگاه نکنید و در عین استقلال با یکدیگر هماهنگ باشید.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دوره آموزشی ویژه مدیران و معاونان پیش بینی شود و در این دوره سیاست ها و انتظارات کامل سیستم توسط اعضای شورای معاونان عنوان شود.
بازدیدها به طور کامل ثبت شود و دقت شود ثبت نام ها در سامانه سناد به طور کامل انجام شود.
مدارسی که در حال جابجایی فضای آموزشی هستند مورد توجه قرار گیرند و وسایل مورد نیاز آنها تامین شود.
برنامه عملیاتی نوشته شود، تلاش شود نیروهای مورد نیاز جهت پست های اداری خالی تا مهرماه تامین شود و برنامه ریزی لازم برای برگزاری یادوراه بزرگ شهدای زنده ویژه جانبازان و ایثارگران انجام شود.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان تاکید کرد: ماهی یکروز برنامه دیدار با پیشکسوتان را برنامه ریزی کنید و دیدار با بیماران فرهنگی و پیشکسوت را در دستور کار خود قرار دهید.
قدردانی و تجلیل از همکاران اداری اسبق مورد نظر قرار گیرد، برنامه های مهرماه را در مناطق محروم و حاشیه شهر برگزار شود و تلاش کنیم تا مهر با آرامشی را پشت سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار