معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

همایش همیار مشاور با حضور 400 دانش آموز در شهریور ماه برگزار خواهد شد

بجنورد (پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از برگزاری همایش همیار مشاور با حضور 400 دانش آموز دختر و پسر در شهریور ماه خبر داد

کد مطلب: ۸۴۸۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش همیار مشاور با حضور 400 دانش آموز در شهریور ماه برگزار خواهد شد

علی شورزاده درنشست صمیمی با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری آموزش و پرورش با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت : مهمترین دغدغه آموزش و پرورش ارتقاء سطح بهداشت روان دانش آموزان ،آگاه سازی و آموزش مهارت های زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی است .

وی افزود: فعالیت های زیادی در آموزش و پرورش و خصوصا در حوزه پرورشی و فرهنگی در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی انجام می شود و تعامل و همکاری بیشتر این دو نهاد می تواند اثر بخشی این فعالیت هارا بیشتر کند.

شورزاده در ادامه برخی از برنامه ها و طرح های معاونت در بحث سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را نام برده و افزود : در حوزه توانمند سازی و آموزش سه اولویت نیروی انسانی ، دانش آموزان و خانواده ها در دستور کار ما است و برای هر کدام برنامه های ویژه ای پیش بینی شده است .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی همچنین از برپایی همایش همیار مشاور در شهریور ماه با حضور 400 نفر از دانش آموزان دختر و پسر در استان خبر داد.

ریواده دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان نیز از ضمن تشکر از تلاش بی وقفه همکاران حوزه معاونت پرورشی در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: شورای هماهنگی ظرفیت و آمادگی لازم را جهت اجرای برنامه های مشترک بویژه در بحث مشاوره را داراست.

وی افزود : به لحاظ اهداف مشترک زیادی که ما بین دو سازمان وجود دارد ، تلاش می شود تا هماهنگی ها و همکاری های لازم جهت اجرای بهتر و سریع تر طرح ها و برنامه صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار