معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی خبر داد: 

بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال ،اعتبار پروژه‌های استان در هفته دولت

بیرجند ( پانا) -معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۹۷۲ پروژه در هفته دولت در استان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد ،گفت: ۴۱ هزار و ۹۲۸میلیارد ریال برای این پروژه ها اعتبار صرف شده است.

کد مطلب: ۸۴۷۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال ،اعتبار پروژه‌های استان در هفته دولت

سید مجتبی علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال در هفته دولت،۹۱ه‍ پروژه در استان افتتاح و ۵۳ پروژه کلنگ زنی می شوند که با توجه به اهمیت نگاه به روستاها،۶۷۱ پروژه در روستاها خواهد بود.

وی افزود: از این ۶۷۱ پروژه ، ۳۰۵ پروژه مربوط به دهیاری ها خواهد بود که ۱۵۰ هزار و ۲۴۳ نفر از این پروژه ها بهره مند می شوند.
علوی مقدم ادامه داد: ۴۱ هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است که از این رقم،۳۱ هزار و ۱۸۸میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و ۱۰ هزار و ۷۳۹ میلیارد ریال از محل تسهیلات و سرمایه گذاری ها بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه درصد پروژه های قابل افتتاح در استان نسبت به سال گذشته افزایش ۳۷/۵ درصدی داشته است ،اظهار کرد: ۵۳۵ هزار و ۳۰۵ خانوار از مزیت های این پروژه ها بهره مند و برای ۴ هزار و نه نفر شغل ایجاد شده است.
وی افزود : پروژه های هفته دولت با حضور مقامات و مسئولین استانی و افتتاح خواهند شد و پروژه‌هایی نیز در سطح ملی به بهره برداری خواهند رسید که افتتاح این پروژه ها با حضور مسئولین کشوری خواهد بود.
علوی مقدم گفت: در شهرستان طبس و در ایستگاه راه آهن این شهرستان ، پروژه احداث و تجهیز سوله تجهیزات لوکوموتیو، نصب تجهیزات و علائم ایستگاه تله حمید و سایر پروژه های مربوط انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار