جلسه ساماندهی سرویس مدارس در شهرستان فیروزکوه برگزار شد

فیروزکوه(پانا)-جلسه کارگروه ماده 18 ساماندهی سرویس های مدارس شهرستان فیروزکوه با حضور اعضای مربوطه در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۷۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ساماندهی سرویس مدارس  در شهرستان فیروزکوه برگزار شد

در این جلسه،محمدرضا بنار مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه ضمن گرامی داشت عید قربان، این مناسبت را به مسلمین جهان تبریک گفت و خاطر نشان کرد: عید قربان نمایانگر مبارزه با نفس است.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته اقداماتی در جهت ساماندهی سرویس مدارس صورت گرفت و این مسئله به نتایج نسبی نیز دست پیدا کرد و امسال و با تلاش کارشناس محترم آموزش و پرورش و جدیت ایشان در جهت ساماندهی این امور انتظار می رود این امر مهم به صورت کامل و با همکاری نهاد های مربوطه به سرانجام برسد.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه تشکیل نهاد ها و گروه های غیر دولتی را به منظور کمک رسانی به شهرستان بسیار موثر خواند و تاکید کرد: اینگونه نهاد ها کمک شایانی به مجموعه شهرستان می کنند و ما این قضیه را به فال نیک می گیریم .

بنار تصریح کرد: اگر چه این شرکت های خدماتی دارای جنبه های مثبت فراوانی هستند اما انتظار می رود مقررات و ضوابط اداری را رعایت کنند، به خصوص در بحث سرویس مدارس که امری بسیار مهم است و در این بخش چیزی که جا به جا می شود کالا یا وسیله نیست بلکه دانش آموزانی هستند که بسیار دارای ارزش هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار