مجموعه سه جلدی فرمهر منجزی در شهر زیرزمینی نوش آباد رونمایی شد

کاشان(پانا) - مجموعه سه جلدی ، ماجراهای یک باغ وحش، نوشته آلن راسبریجر، که توسط فرمهر منجزی ترجمه و در انتشارات میچکا منتشر شده است در مجموعه باستانی شهر زیر زمینی نوش آباد با حضور اعضا باشگاه کتابخوانی اندیشه این شهر رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۴۷۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه سه جلدی فرمهر منجزی در شهر زیرزمینی نوش آباد رونمایی شد

عضو هیت مدیره کانون توسعه فرهنگی کودکان ایران گفت: این مجموعه داستان شامل سه جلد با عنوان‌های « سردترین روز در باغ وحش»، «شلوغ‌ترین روز در باغ وحش» و «بدبوترین روز در باغ وحش» و برای کودکان گروه سنی ۸ تا۱۰سال نوشته است.

فرمهر منجزی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: هر جلد از این مجموعه داستان های طنز، اتفاق هایی بامزه، هیجان‌انگیز و پرسر و صدا است که از یک روز سرد زمستانی با صدای وحشتناکی در باغ وحش آغاز می شود.

وی افزود: دستگاه گرمایش باغ وحش خراب شده و چون آخر هفته است تعمیرکار نمی‌تواند آن را تعمیر کند. همه حیوان‌ها از سرما می‌لرزند و مسوول باغ وحش تصمیم می گیرد که هر نفر از کارکنان باید یک حیوان را به خانه ببرد و این تصمیم آغاز ماجراهای این مجموعه داستان است.

مترجم این مجموعه کتاب در مورد علت انتخاب این سری داستان تصریح کرد: روایت طنز گونه این مجموعه و شخصیت‌های حیوانی و خصوصیات آن‌ها را در سفری به آن طرف دنیا پسندیدم و تصمیم گرفتم آن را برای بچه های ایران ترجمه کنم.

وی در مورد انتخاب محل رونمایی کتاب گفت: شهر زیر زمینی نوش آباد، مسیری برای حرکت به جلو و روشنی از عمق تاریکی زیر زمین است و کتابخوانی هم آدمها را به جلو و روشنایی هدایت می کند و این تناسب یک حرکت نمادین بود تا بچه ها باور کنند که با مطالعه مسیر زندگی آنها روشن می شود.

مجموعه سه جلدی ، ماجراهای یک باغ وحش، نوشته آلن راسبریجر، نویسنده و روزنامه‌نگار اهل انگلستان و سردبیر روزنامه گاردین است که توسط فرمهر منجزی ترجمه و انتشارات میچکا آن را با شمارگان هزار نسخه و قیمت هر جلد 120 هزار ریال منتشر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار