معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران:

طرح «همیار مشاور» بر مبنای فعالیت‌های تشکیلاتی است

ساری (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه طرح همیار مشاور در سال جاری بر مبنای فعالیت تشکیلاتی است، گفت: «باید هر چه بیشتر به سمت فعالیت‌های گروهی و تشکیلاتی پیش برویم که اصلی‌ترین نیاز آموزش و پرورش است.»

کد مطلب: ۸۴۶۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح «همیار مشاور» بر مبنای فعالیت‌های تشکیلاتی است

محمد شعبانی در آیین افتتاحیه همایش همیار مشاور استان مازندران که شامگاه گذشته در اردوگاه شهدای دانش‌آموز بادله برگزار شد، اظهار کرد: نباید تشکیلات همیار مشاور به سلایق افراد وابسته باشد و بود و نبود آن به تصمیم گیری فردی معطوف شود.

او با بیان اینکه مشکل جامعه ما در فعالیت های گروهی است، افزود: اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم راهی جز فعالیت های تشکیلاتی و گروهی نداریم. باید نقش ها را به دانش آموزان واگذار کرده و آنها را ایفاگر نقش های مهم بدانیم.

معاون پرورشی استان با بیان اینکه اردوی همیار مشاور نوعی تمرین برای واگذاری نقش ها به دانش آموزان است، ابراز کرد: روح برنامه امسال همیار مشاور فعالیت تشکیلاتی است و دانش آموزان در گروه های مختلف شهرستانی فعالیت می کنند.

شعبانی با بیان اینکه اساسنامه و مرامنامه همیار مشاور در دبیرخانه استان مازندران تصویب شد، خاطرنشان کرد: نباید همیار مشاور به سلایق افراد وابسته باشد و با رفت و آمد افراد تعطیل شود.

او با بیان اینکه دانش آموزان پس از تشکیل همیار مشاور فعالیت بسیار خوبی با مشاوران مدارس داشتند، ادامه داد: یکی از ویژگی های همیار مشاوران جسور بودن و خطرپذیری در شرایط پرخطر است.

این مسئول با بیان اینکه باید نقش پذیری را در گروه ها به دانش آموزان آمزوش دهیم، گفت: افراد باید یاد بگیرند در نقش هایی قرار بگیرند که از عهده آن برآمده و نقش هایی را که نمی توانند انجام دهند بر عهده نگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار