با حضور استاندار؛

مسائل و مشکلات شهر نرجه بررسی شد

قزوین (پانا) - با حضور زاهدی استاندار قزوین،مسائل و مشکلات شهر نرجه بررسی شد.

کد مطلب: ۸۴۶۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مسائل و مشکلات شهر نرجه بررسی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست بررسی مسایل و مشکلات شهر نرجه گفت: اهالی این شهر نسبت به وضعیت ایمنی ورودی نرجه اعتراض دارند و باید با بررسی بهترین گزینه برای رفع این دغدغع اقدام کرد.

عبدالمحمد زاهدی افزود: البته شهرداری نرجه یک طرح را برای احداث ورودی شهر تهیه کرده است و باید در درازمدت یک زیر یا روگذر را برای آن اجرا کند.

استاندار قزوین ادامه داد: باید تا 15 شهریور کمیته ایمنی راه ها یک نشست کارشناسی را برای تهیه طرح جامع ورودی این شهر برگزار کند تا در کوتاه مدت خطرات و مشکلات جاده ورودی نرجه حل شود.

زاهدی با اشاره به مشکل طرح جامع شهر نرجه گفت: شهرداری طرح ها و استدلال های خود را برای اصلاح طرح جامع شهر به کمیسیون امور زیربنایی استان باید ارایه کنند تا در شورای برنامه ریزی تصویب شده و با دستور استاندار به مرحله اجرا درآید.

وی اظهار داشت: اجرای طرح هایی چون سیستم آبیاری نوین، رفع مشکل چاه های آب، اصلاح شبکه توزیع برق، تامین آب شرب، تکمیل کانون فرهنگی و کتابخانه که از سال 83 نیمه کاره مانده را در اولویت قرار می دهیم تا بخشی از مشکلات مردم این شهر حل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این جلسه گفت: یک جاده دوطرفه از قبل در نرجه وجود داشته و بعدها به دلیل افزایش سرعت و رفت و آمد به چهارباند تبدیل شد و باید پیمانکار طرح راه دسترسی به نرجه را تمهید می کرد.

علی فرخزاد افزود: باید در کوتاه مدت خواسته های اهالی را برای احداث راه دسترسی مدنظر قرارداد و در درازمدت یک طرح جامع شامل طرح تقاطع غیر هم سطح یا زیرگذر را بررسی کرد.

فرخزاد گفت: کمیته ایمنی راه های استان با کلیات طرح احداث ورودی و راه دسترسی نرجه نظر مثبت دارند ولی باید راه حلی پیدا شود که جلوی بروز حوادث جاده ای در این محدوده گرفته شود.

وی با اشاره به درخواست اهالی برای اصلاح طرح هادی شهر نرجه،ادامه داد: این طرح امضا و ابلاغ شده است و چون اختیارات شهرهای زیر 50 هزار نفر به شورای برنامه ریزی استان محول شده است می توان با نظر استاندار برای اصلاح آن اقدام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار