فرماندار شهرستان کردکوی

"جهان‌نما" کردکوی به ظرفیت گردشگری کشوری تبدیل می‌شود

گرگان (پانا) - منطقه جهان‌نما ظرفیت بسیار مطلوبی برای گردشگری است و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری در کشور تبدیل شود.

کد مطلب: ۸۴۳۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
"جهان‌نما" کردکوی به ظرفیت گردشگری کشوری تبدیل می‌شود

ابراهیم قدمنان، در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان اظهارداشت: بیشتر مشکل ما در بخش گردشگری به وضعیت راه‌ها در سطح شهرستان مربوط است. آسفالت و بهسازی راه‌ها از جمله مسیر رادکان تا جهان‌نما انجام خواهد شد.

وی افزود: منطقه جهان‌نما یک منطقه گردشگری بکر به شمار می‌رود که ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی دارد که با تقویت زیرساخت‌های آن می‌توانیم در جذب گردشگر موفق باشیم.

فرماندار شهرستان کردکوی تصریح کرد: در سفر وزیر نیرو به گلستان درخواست برق‌رسانی به منطقه گردشگری را مطرح کردیم و با توجه به اینکه 30 خانوار در این منطقه در 6 ماه اول سال سکونت دارند، می‌بایست برق‌رسانی به این منطقه هرچه زودتر انجام شود و این منطقه در حوزه اشتغالزایی و گردشگری رونق و توسعه بیشتری پیدا کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف گردشگری در شهرستان یادآور شد: ظرفیت‌هایی مانند منطقه جهان‌نما، درازنو، وجود آب‌بندان‌ها، آبشار 7 طبقه و دیگر قابلیت‌های شهرستان کردکوی می‌تواند فرصت خوبی برای جذب گردشگر و توسعه و به طبع اشتغالزایی در شهرستان باشد.

قدمنان در حوزه توریسم درمانی گفت: کار در این بخش آغاز شده و بیمارانی از کشورهای گرجستان، ترکمنستان و کشورهای آسیایی برای درمان به شهرستان کردکوی دعوت شدند. زیرساخت‌های اولیه در بیمارستان آماده است و ما بدنبال توسعه بیمارستان برای افزایش جذب توریسم درمانی هستم.

وی درباره مشکل آب شرب شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: چاه‌های آب شهرستان کردکوی در بالادست قرار دارند و با توجه به قطع برق، چاه‌های آب از کار می‌افتد و بر اثر ته‌نشین شدن آب و برگشت مجدد به شبکه توزیع، مشکل در تلخی و کم بودن فشار آب وجود داشت که در اسرع وقت حل شد.

فرماندار شهرستان کردکوی ادامه داد: شهرستان کردکوی تنها شهرستان استان گلستان است که مشکل آب شرب چه در روستا و چه در شهر ندارد و حتی گاهی اوقات تامین آب بخش‌هایی از شهرستان بندرترکمن نیز عهده‌دار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار