بحران بزرگ در اردوی حریف پرسپولیس برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

تهران (پانا) – الدحیل در حالی برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده می‌شود که مصدومیت در این تیم بحران ایجاد کرده است.

کد مطلب: ۸۴۳۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بحران بزرگ در اردوی حریف پرسپولیس برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الدحیل قطر بهترین تیم فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا که با قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها حریف پرسپولیس شد در آستانه این دیدار اوضاع خوبی ندارد. آنها هرچند هفته اول لیگ ستارگان را با برد خارج از خانه پشت سر گذاشتند اما اخبار رسیده از اردوی الدحیل برای قطری‌ها نگران کننده است.

شوک اول به الدحیل دو هفته پیش و زمانی وارد شد که جمال بالماضی سرمربی موفق این تیم قید حضور در لیگ ستارگان را زد و راهی آفریقا شد تا هدایت تیم ملی الجزایر را برعهده بگیرد و مدیران الدحیل نیمکت این تیم قطری را به نبیل معلول سرمربی تیم ملی تونس در جام جهانی 2018 سپردند.

بحران در الدحیل زمانی پیچیده‌تر شد که مصدومیت به سراغ بازیکنان این تیم آمد. یوسف المساکنی کاپیتان تونسی و طراح اصلی حمله‌های الدحیل و کریم بودیاف هافبک دفاعی این تیم اولین بازیکن‌هایی بودند که با مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست دادند. اما بحران مصدومیت در اولین هفته از لیگ ستارگان هم گریبان‌گیر الدحیل شد و این تیم اسماعیل محمد ستاره تاثیرگذارش را هم از دست داد تا با سه غایب بزرگ آماده دیدار مقابل پرسپولیس شود.

بنابر اخباری که سایت‌های قطری منتشر کرده‌اند اسماعیل محمد فصل را از دست داده و مصدومیت او طولانی خواهد بود اما تلاش برای رسیدن یوسف المساکنی و کریم بودیاف برای بازی برگشت ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار