کمک های مردمی اولیا موجب بهره وری بیشتر برنامه های آموزش و پرورش می شود

مراغه (پانا ) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: دریافت کمک های مردمی در موقع ثبت نام مدارس ،موجب بهره وری بیشتر برنامه کیفی و کمی آموزش و پرورش می شود.

کد مطلب: ۸۴۳۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
کمک های مردمی اولیا موجب بهره وری بیشتر برنامه های آموزش و پرورش می شود

جلیل اسلامی صبح یکشنبه در برنامه رادیو شهر مراغه ،اولیای دانش آموزان را خیرین مدرسه یار عنوان کرد و افزود : کمک های مردمی اولیا زیر نظر انجمن اولیا و مربیان مدارس در جهت کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و پرورشی هزینه می گردد.

وی با اشاره به اینکه هیچ دانش آموزی به دلیل عدم پرداخت شهریه از تحصیل بازنمانده و نخواهد ماند ،گفت : هم اکنون 2200دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) مورد حمایت آموزش و پرورش و خیرین هستند.

وی پرداخت پول بیمه دانش آموزی و کتب درسی در موقع ثبت نام را الزامی دانست و تاکید کرد : مدیران مدارس ملزم هستند هزینه کمک های مردمی در مدارس را برای اولیای دانش آموزان شفاف سازی نمایند.

مدیر آموزش و پرورش مراغه در ادامه به پروژه مهر اشاره و گفت: 550مدرسه و 46هزار دانش آموز آماده شروع سالتحصیلی 97-98در مراغه می باشند.

وی افزود : همایش ((کودک کلاس اولی من )) امسال در اواخر شهریورماه با حضور اولیای دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

اسلامی در ادامه با بیان اینکه هیچ اجباری برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس هیات امنایی نیست ،عنوان کرد : این مدارس توسط شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار این شهرستان و در جهت استقبال اولیا و افزایش خدمات آموزشی و پرورشی تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه نتایج نفرات برتر کنکور این شهرستان پس از بررسی نتایج بزودی اعلام می شود ،تاکید کرد : اولیا و دانش آموزان ورودی پایه دهم موقع انتخاب رشته تحصیلی بر اساس برگه هدایت تحصیلی نهایت دقت لازم را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش در خاتمه صحبت های خود شعار آموزش و پرورش را ((بهترین مدرسه ،نزدیکترین مدرسه )) عنوان کرد و تاکید کرد : ثبت نام زودتر و به موقع دانش آموزان در مدارس توسط اولیا ،کمک شایانی در برنامه ریزی این مدیریت خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار