ارسال ۳۳۰ اثر به جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا)- مسئول دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی در آذربایجان‌غربی از ارسال ۳۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: از این تعداد آثار رسیده، ۲۰ اثر مربوط به شاعران کشور‌های عراق، آذربایجان و ترکیه است.

کد مطلب: ۸۴۲۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ارسال ۳۳۰ اثر به جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در آذربایجان‌غربی

بحرعلی محمودی مسئول دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی در آذربایجان غربی بیان کرد: تاکنون ۳۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد آثار رسیده، ۲۰ اثر مربوط به شاعران کشورهای عراق، آذربایجان و ترکیه است.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۲۰ مردادماه ارسال کنند، خاطرنشان کرد: این جشنواره قرار بود ۱۰ مردادماه سال جاری برگزار شود که زمان برگزاری آن به ۱۰ شهریورماه تغییر یافت.

محمودی افزود: احادیث، فضایل، مناقب، مودت و سیره پاک حضرت ثامن الحجج (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و شخصیت زندگانی حضرت شاه چراغ (ع) از محورهای فراخوان جشنواره بین المللی شعر رضوی است که در دو بخش بین الملل و ملی برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در بخش ویژه جشنواره به تولید آثاری پرداخته می شود که محتوا و مضمون آثار حول محور کرامت انسانی با الهام از آموزه های رضوی، اهل بیت علیهم السلام و قرآن کریم باشد.


وی یادآور شد: در دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی، برخی از منتخبان جشنواره رضوی ویژه کودکان و نوجوانان سروده های خود را ارائه دادند که در سال جاری نیز برنامه ریزی شده است.


محمودی همچنین از انتشار دو عنوان کتاب پیرامون جشنواره شعر رضوی در آذربایجان غربی خبر داد.

وی اظهار داشت: اشعار منتخب جشنواره شعر رضوی در قالب دو کتاب "گونش ضیافتی۱ و۲" منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار