مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد

نقش احزاب در بحث گسترش اعتماد اجتماعی انکارناپذیر است

یزد (پانا) - مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در بازدید از دفتر حزب عدالت و آزادی- منطقه یزد اظهار داشت: احزاب و تشکل‌های سیاسی در وضعیت فعلی کشور می‌بایست به‌عنوان آژیر هشدار کشور عمل کرده و باعلام مواضع اصولی و به موقع خود توجه بیشتر مسئولان را در خصوص مشکلات جامعه قبل از وقوع بحران‌ها جلب کنند.

کد مطلب: ۸۴۱۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش احزاب در بحث گسترش اعتماد اجتماعی انکارناپذیر است

«عباس حیدری» در نشست با اعضای شورای مرکزی حزب عدالت و آزادی- منطقه یزد بابیان اینکه احزاب نماینده اقشار مختلف جامعه هستند؛ افزود: با توجه به و اعضای موثر و ذینفوذ، نقش احزاب در بحث گسترش اعتماد اجتماعی انکارناپذیر است. به همین جهت لازم است تشکل‌های سیاسی و احزاب در افزایش اعتماد عمومی، نشاط جامعه و امید به آینده تلاش مضاعفی داشته باشند.
وی بابیان اینکه هدف دولت توسعه سیاسی و گسترش فعالیت های حزبی و تشکیلاتی در کشور است؛ تأکید کرد: حل‌وفصل برخی از مسائل به‌تنهایی از عهده دولت خارج است، بنابراین مطلوب است که احزاب و گروه‌های سیاسی با استفاده از نفوذی که بین مردم‌دارند به مسائل ورود کرده و نقش موثر خود را در همراهی با مردم و اصلاح و پیشرفت جامعه ایفا کنند.
حیدری با اشاره به اینکه احزاب علاوه بر وظایف خود در حوزه سیاست، می‌توانند نظارت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: احزاب می توانند با ورود در مباحث اجتماعی و حل مشکلات و چالش‌های این حوزه یاری رسان جامعه باشند.
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری در بخش دیگری از سخنانش با دعوت از احزاب برای انجام رسالت سیاسی خود عنوان کرد: احزاب از حالت انفعال خارج شوند و نه تنها در زمان انتخابات بلکه به صورت مستمر فعال و پویا بوده و نسبت به مسائل روز کشور و استان موضع گیری داشته باشند و در راستای قانون احزاب فعالیت ها اقدامات خود را انجام دهند.
حیدری در ادامه بر لزوم دینداری همراه با اخلاق و انصاف در عین سیاستمداری و انجام فعالیت های حزبی تاکید و اظهارداشت: کادرسازی، تربیت نیروهای فعال سیاسی، اجتماعی و ارتقای سطح دانش و بینش مردم نسبت به مسائل سیاسی بخشی از وظایف احزاب به شمار می‌آید که ضرورت دارد به این مسئله با برگزاری نشست های سیاسی، مناظرها و گفتگوی رودرو با مردم توجه بیشتری شود.
این مقام مسئول در پایان سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خوب حزب عدالت و آزادی- منطقه یزد در حوزه اجتماعی، خواستار تداوم و گسترش این‌گونه فعالیت‌ها توسط این حزب و سایر احزاب در استان یزد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار