کارشناس مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی؛

نشست تخصصی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی

قزوین (پانا) - نشست تخصصی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین با همکاری اداره کل بهزیستی استان قزوین در محل سالن جلسات این ناحیه برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۴۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی

این مراسم که با حضور رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان ، کارشناسان اداره بهزیستی و دیگر اعضاء برگزار گردید

میر باقری رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به تغییر رویه دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی از خدمات رسانی به توانمند سازی مدیرام مدارس خبر داد و گفت: با قرار گرفتن دختران و پسران در معرض آسیبهای مختلف برنامه مشارکت اجتماعی دانش آموزان جهت فعال کردن و مسئولیت پذیری آنان را از هدفهای این طرح دانست.

وی افزود :سرمایه اجتماعی یعنی خواسته های افراد از فرد به سطح خانواده و اجتماع و دغدغه های فردی به منافع اجتماعی تسری پیدا نماید و در طرح فضای مجازی نیز سواد رسانه ای افراد افزایش پیدا کند.

صالحی کارشناس مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار داشت : تشکل سازی را هدف این طرح برشمرده و حل مسائل و مشکلات مردم به وسیله خود مردم و نقش تسهیل گر دولت از طریق توانمند سازی مردم در این راستا دانست .

صالحی ضمن تاکید بر استمرار طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی تصریح کرد: در این برنامه تلاش می شود تا دانش آموزان مفهوم، چارچوب، ارزش ها و انگاره های نوینی از رشد سالم و بهزیستی را تجربه و به منصه ظهور برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار