معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان را از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌‌دارد

کریمی: زنجان میزبان سی‌وهفتمین مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان خواهد بود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران برگزاری سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان را موثر دانست زیرا می‌تواند آنان را از آسیب‌های اجتماعی مصون دارد.

کد مطلب: ۸۴۱۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات  قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان را از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌‌دارد

عبدالرسول کریمی در مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش دختران که در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است ضمن بیان گزارشی از این مسابقات گفت: این برنامه یک برنامه ۵ ساله بود که برای اجرا به ما ابلاغ شده بود.

او از برگزاری این مسابقات برای سال آینده در استان زنجان خبر داد و افزود: ما از آبان ۹ جلسه رسمی و ۲۰ جلسه غیررسمی داشتیم و ۹ کمیته را تشکیل دادیم که امسال مسابقات در ۵ رشته در بخش پسران و در ۳ رشته برای پسران برگزار شد.

کریمی افزود: بالغ بر ۸۵۰ دانش‌آموز پسر و ۶۵۰ دانش‌آموز دختر در این مسابقات شرکت کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تعداد سرپرستان شرکت کننده در این مسابقات بالغ بر ۱۰۰ نفر بود و مسابقات در ۱۰ سالن برگزار شد که ۸ سالن در اختیار ما و ۲ سالن در حسینیه جماران بود که یاد و خاطره امام راحل برای دانش‌آموزان گرامی داشته شد.

او برگزاری این مسابقات را موثر دانست زیرا می‌تواند دانش‌آموزان را از آسیب‌های اجتماعی مصون دارد تا خدا و قرآن را در خود احساس کنند.

کاظمی به بخشی از برنامه‌های فوق برنامه که برای این دانش‌آموزان برگزار شد اشاره کرد و آن‌ها را در قالب بازدید از برج میلاد، زیارت امامزاده صالح و بازدید از بازار تجریش، ۴ برنامه جنگ شادی، جشن میلاد امام رضا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی نامید.

او از همکاری بالغ بر ۱۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در برگزاری این مسابقات خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار