بازدید فرماندارطالقان به همراه مدیر آموزش و پرورش و شهردار شهرستان از پایگاه های اوقات فراغت این شهرستان

طالقان (پانا) - فرماندار طالقان با حضورمدیریت آموزش وپرورش شهرستان وشهردارطالقان از پایگاه های اوقات فراغت واقع در مرکز شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۴۱۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندارطالقان به همراه مدیر آموزش و پرورش و شهردار شهرستان از پایگاه های اوقات فراغت این شهرستان

جواد صادقلو در حاشیه این بازدید گفت: امسال تعداد10پایگاه اوقات فراغت در سطح شهرستان پیش بینی شده که تاکنون تعداد 1000 نفر از جمله 600 دختر و400 پسر در این پایگاه ها جذب شده اند .

وی افزود: کلاسهای این پایگاه ها در 30 رشته مختلف فرهنگی -هنری، ورزشی، آموزشی، تفریحی ومهارتی از جمله حفظ، روانخوانی ومفاهیم قرآن کریم، زبان انگلیسی، کامپیوتر، نقاشی، خوشنویسی، تذهیب، معرق، پرورش قارچ و زنبورعسل، سفال گری، خیاطی، والیبال، فوتبال، ورزشهای بومی -محلی و...برنامه ریزی گردیده است .

فرماندار طالقان با اشاره این مطلب که هدف از اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت، نوآوری، تفکر و ایجاد نشاط در بین دانش آموزان است، بیان کرد: شعار اصلی کلاسهای اوقات فراغت امسال نیز حمایت از کالای ایرانی ومهارت آموزی با هدف زمینه سازی برای کارآفرینی و اشتغال است که بر موضوع تربیت قشر آینده ساز کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی واشتغال زایی تأکید دارد .

صادقلو همچنین خاطرنشان کرد: در این فرصت ایجاد شده نقش خانواده ها در هدایت فرزندان به پایگاه های تابستانی بری آشنایی با مشاغل منطقه ای ومحلی بسیار حائز اهمیت است که از والدین انتظار می رود به این مقوله توجه ویژه ای داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار