مدیرکل امور عشایر استان اردبیل:

طرح فقرزدایی در بین خانوارهای عشایری اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: به منظور توسعه شرایط اقتصادی قشر تلاشگر عشایر در استان طرح فقرزدایی در بین خانوارهای عشایری با ارائه حمایت های اقتصادی و اجتماعی اجرا می‌شود

کد مطلب: ۸۴۱۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح فقرزدایی در بین خانوارهای عشایری اردبیل اجرا می‌شود

معرفت آذری در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره امور عشایری و کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: به منظور توسعه شرایط اقتصادی قشر تلاشگر عشایر در استان طرح فقرزدایی در بین خانوارهای عشایری با ارائه حمایت های اقتصادی و اجتماعی اجرا می‌شود .

وی با اشاره به این که ارتقای توانمندی‌های مهارتی با هدف بهبود وضعیت معیشتی عشایر اردبیل در دستور کار قرار دارد بیان کرد: دستگاه‌های خدماتی و اجرایی تعاملات و همکاری‌های خود را در این زمینه افزایش خواهند داد تا بتوانیم در بهبود وضعیت اقتصادی جمعیت عشایری استان اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم .

مدیرکل امور عشایر استان گفت: با توجه به این که کمیته امداد استان به دنبال یک هدف مشترک با ما در ارتباط با ریشه‌کردن محرومیت است بنابراین انعقاد این تفاهم‌نامه خروجیها و دستاوردهای مطلوبی را به دنبال خواهد داشت که با تدوین برنامه‌های مشترک در این زمینه شاهد تغییر و بهبود اساسی در وضعیت اقتصادی، اجتماعی و زندگی این قشر خواهیم بود .

آذری تصریح کرد : ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در این زمینه سبب ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد که به همین منظور افق چندین ساله‌های تدوین شده تا با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در این زمینه اقدامات لازم و اساسی در کم‌ترین زمان ممکن به انجام برسد .

وی اظهار کرد: یکی از اهداف محوری در این زمینه بالا بردن بهره‌وری در محصولات تولیدی قشر عشایر است چرا که خوشبختانه عمده لبنیات و گوشت قرمز توسط این قشر زحمتکش تولید می‌شود و به همین دنبال تجاری‌سازی و اشتغال‌زایی مناسب در بین این اقشار هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار