حضور 40 هزار نفری مردم دارالعباده درآخرین ایستگاه از جشن زیر سایه خورشید

یزد (پانا) - هم زمان با میلاد امام رضا (ع) بیش از 40 هزار نفر از مردم دارالعباده یزد در جشن زیر سایه خورشید حضور پیدا کردند.

کد مطلب: ۸۴۰۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور 40 هزار نفری مردم دارالعباده درآخرین ایستگاه از جشن زیر سایه خورشید

جشن زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم مطهر رضوی و جمع کثیری از مردم دارالعباده در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه در یازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد برنامه‌های متنوعی در سراسر استان و به‌ویژه در مناطق شهری و روستایی برگزار شد اظهار داشت: در این 10 روزی که خدام حرم مطهر رضوی در شهر دارالعباده یزد حضور داشتند 280 برنامه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره زیر سایه خورشید سه هدف عمده را دنبال کردیم تصریح کرد: نخستین هدف این جشنواره زیارت از راه دور، هدف دوم انتشار فرهنگ رضوی در سطح جامعه و هدف سوم خدمت‌رسانی به محرومان بود.

مهدوی‌نژاد یکی از برنامه‌های یازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید را افتتاح پایگاه‌های سلامت در روستاهای یزد اشاره و خاطرنشان کرد: رسیدگی به فقرا و تعمیرات مسکن آنها، پیگیری مشکلات درمانی مستضعفین از دیگر برنامه‌ها بود که با کمک خیرین و برخی از مسئولان استان به سرانجام رسید.

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد گفت: خدام حرم مطهر رضوی در این روزها به هر منطقه‌ای که وارد شدند معارف رضوی را به خوبی مطرح کردند و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد پربارتر شدن برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید باشیم.

در جشن بزرگ زیر سایه خورشید یزد شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمود زمانی قمی استاندار یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد و جمع کثیری از مسئولان استان یزد حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار