آیین اختتامیه مرحله استانی جشنواره رضوی

بیرجند (پانا)- آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره رضوی ساعتی پیش در سالن آمفی تئاتر مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فراگیر بیرجند با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه مرحله استانی جشنواره رضوی

طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این برنامه گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره جدا از اهداف فردی که برای این جشنواره تعریف شده اند،تعمیق بیشتر محبت اهل بیت در همه ما به خصوص کودکان و نوجوانان است . خوشحالیم که این اتفاق خوب با آثار خوبی که اعضا به جشنواره می فرستند نمونه بهتری پیدا می کند.

حمیدی به گزارش عملکرد اعضا در این جشنواره پرداخت و گفت :در مجموع آثار تولید شده در در هشت بخش کاردستی ٬کتابسازی٬ خاطره نویسی ، نامه ای به امام رضا ،پژوهش، انیمیشن، سرودوقصه گویی تعدادی اثارداشتیم و تعداد کل اثرها ۹۷۹ اثر، که متعلق به ۱۱۱۳ عضو شرکت کننده در مراکز استان بوده از این تعداد ۴۱۰ اثر به دبیرخانه استانی فرستاده شده که ۱۱ داور استانی در طی سه روز به داوری آثار رضا پرداختند حمیدی با بیان رشد ۳۹ درصدی اعضا در جشنواره رضوی گفت:
در این جشنواره رشد قابل توجهی نسبت به دوره پانزدهم داشته که در آثار تولید شده ۱۱۲ درصد رشد و برگزیدگان ۲۱۵ درصد رشد را داشته اند که ارقام و امیدوار کننده ای هستند .


حمیدی اضافه کرد: نتایج آثار استانی ۴۸اثر در بخش تمبر و کارت پستال ،۱۹ اثردر بخش نامه ای به امام رضا ۱۸ اثر دربخش کتابسازی، ۱۶ اثردر بخش خاطره نویسی، ۱۴ اثر دربخش کاردستی،
۷ اثر در بخش پژوهش اعضا،۲اثردر بخش پویانمایی، و۱ اثر دربخش سرود بوده است


حمیدی افزود ۱۲۶ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.که آثار منتخب استانی به دبیرخانه ستاد در تهران ارسال شده است.


در پایان برنامه از اعضای منتخب استانی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار