رئال مادرید از خرید کورتوآ منصرف شد؛ دروازه کهکشانی‌ها به یک فرانسوی می‌رسد

(پانا) – گلر تیم ملی فرانسه جدیدترین گزینه رئال مادرید برای خرید تابستانی است.

کد مطلب: ۸۴۰۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
رئال مادرید از خرید کورتوآ منصرف شد؛ دروازه کهکشانی‌ها به یک فرانسوی می‌رسد

به گزارش سان، رئال مادرید همچنان در تلاش است تا برای کیلور ناواس گلر کاستاریکایی‌اش جانشینی خوب پیدا کند.

آنها در ابتدا تمایل داشتند تا دیوید دخه‌آ گلر اسپانیایی منچستریونایتد را جذب کنند، اما دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا قراردادش را با شیاطین سرخ به مدت 5 سال تمدید کرد تا رئال مادرید در این پروژه شکست بخورد.

گزینه بعدی رئال مادرید برای حضور درون دروزاه تیبو کورتوآ گلر تیم ملی بلژیک و باشگاه چلسی بود. رئال مادرید حاضر بود برای خرید کورتوا 50 میلیون پوند به این باشگاه لندنی پرداخت کند اما به نظر می‌رسد این انتقال نیز به سرانجام نخواهد رسید.

سومین گزینه‌ای که رئال مادرید برای تقویت دروازه سراغ آن رفته است هوگو لوریس گلر فرانسه است که با این تیم در 31 سالگی قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرد. او هرچند در فینال اشتباهی وحشتناک را انجام داد اما در جام جهانی نمایش خوبی داشت و یکی از ارکان موفقیت تیمش بود.

لوریس که 4 سال اخیر برای تاتنهام به میدان رفته یکسال دیگر از قراردادش با این تیم لندنی باقی مانده و رئال مادرید باید برای جذب او رضایت این باشگاه لندنی را جلب کند.

تا امروز تاتنهام به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ نداده اما گفته می‌شود اگر تاتنهام با این انتقال موافقت کند درخواست 67 میلیون پوند برای صدور رضایت‌نامه لوریس خواهد داشت، رقمی که با حقوق این گلر فرانسوی برای کهکشانی‌ها 220 میلیون پوند آب خواهد خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار