ارومیه میزبان اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر

ارومیه (پانا) - رئیس هیات جانبازان و معلولین آذربایجان غربی از برگزاری هشتمین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین با حضور ۱۲ ورزشکار از روز - چهارشنبه ۳ مرداد در سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
ارومیه میزبان اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر

علی امان زاده با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی ۱۰ روز ادامه دارد، افزود: این اردو به منظور آمادگی برای حضور در بازی های پارآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: سامان بلاغی از استان فارس، محمد محمدنژاد از قم، عادل طرفی از خوزستان، حسن عبدی از خراسان رضوی، عبدالجلیل قرنجیک از گلستان، حکیم منصوری و وحید سعادت پور از مازندران، مرتضی ابراهیمی از زنجان، امید هادی اظهر از تهران، محمدحسن سیاری و مرتضی عابدی از مرکزی و محسن طلوعی از اردبیل اعضای تیم ملی بسکتبال با ویلچر خواهند بود که با حضور 4 نفر به عنوان اعضای کادرفنی (محمدرضا دستیار به عنوان سرمربی، مازیار میرعظیمی به عنوان مربی، مسعود فلاح به عنوان کمک مربی و یاسر گیلکی به عنوان مربی بدنساز) در این اردو حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: ورزشکاران فعال این رشته در آذربایجان غربی می توانند در این تمرین ها حاضر شده و از تجربه های مربیان، بازیکنان و اعضای تیم ملی بهره مند شوند.

گفتنی است علی امان زاده به عنوان سرپرست این اردو انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار