زلزله می‌تواند فاجعه‌بار نباشد

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی از آمادگی پیشتازان سازمان دانش آموزی جهت امداد رسانی به زلزله زده ها خبر داد

کد مطلب: ۸۳۹۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
زلزله می‌تواند فاجعه‌بار نباشد

در پی وقوع زلزله در منطقه سیرچ کرمان هاشم برآوردی از اعلام آمادگی سازمان دانش آموزی در زمینه های مختلف جهت کمک به زلزله زدگان خبر داد و گفت: رویارویی با قهر طبیعت یکی از مظاهر ضعف انسان در برابر بسیاری از پدیده‌های این جهان است ،هرچند هنوز بشر قدرت پیش‌بینی زمان زلزله را ندارد، اما شناسایی گسل‌ها و تمهیدات لازم در زمان ساخت‌وساز از عوامل مهم ایمنی در برابر زلزله محسوب می‌شوند.

برآوردی گفت: یکی از آموزشهای سازمان دانش آموزی جهت دانش آموزان کمک‌های اولیه است تا در شرایط بحرانی به کمک همسالان و هموطنان عزیز برسند.

وی گفت: پیشتازان سازمان دانش آموزی به گونه ای آموزش دیده اند که هر شرایطی آمادگی لازم جهت امداد رسانی به حادثه دیدگان را دارند و سازمان دانش آموزی استان کرمان آمادگی کامل جهت کمک به مصدومین حادثه های مختلف را دارد.

برآوردی گفت: در جامعه جوان اسلامی ما، بیش از هر جامعه دیگر چنین ضرورتی وجود دارد تا نوجوانان و جوانان برای زندگی اجتماعی سالم در کنار دیگران آماده شوند . بهترین روش برای رسیدن به این مقصود ، شرکت دادن دانش آموزان در فعالیتهای گروهی و مناسبترین محل برای اجرای دقیق و تحقق آن طراحی تشکیلاتی پویا و هماهنگ است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار