رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان

گرگان میزبان ۶ رویداد بین‌المللی ورزشی

گرگان(پانا)-رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان با اشاره به میزبانی امسال استان گلستان از ۷ رویداد ورزشی بین‌المللی گفت: از این تعداد ۶ رویداد بین‌المللی ورزش امسال در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۹۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
گرگان میزبان ۶ رویداد بین‌المللی ورزشی

رمضانعلی تربتی‌نژاد اظهار داشت: با مشارکت خانه مطبوعات روز جمعه 12 مرداد ماه بعد از پیاده‌روی خانوادگی مسابقات سرگرمی و تفریحی ورزشی با اهداء جوایز ویژه خبرنگاران برگزار می‌شود.

وی افزود: خبرنگاری کاری سخت و طاقت‌فرسات اما کار دل است و انجام کار برای این قشر وظیفه ماست که هر کمکی که از دست ما بر بیاید برای آنها انجام دهیم.

تربتی‌نژاد با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: از اینکه در برنامه‌های هفته خبرنگار یک روز به امر ورزش و سلامتی اختصاص داده شده ، متشکرم و این نشان از درایت و عمق بینش اعضای هیئت مدیره دارد .

وی تصریح کرد : پیاده روی خانوادگی در روز 12 مرداد ماه با حضور مدیران دستگاهها و خبرنگاران تدبیر خوبی بود که از طرف خانه مطبوعات انجام شد و ما هم به نوبه خود در برگزاری این برنامه کمک خواهیم کرد.

تربتی نژاد از برگزاری المیپاد ورزشی ویژه خبرنگاران خبر داد و افزود : روز جمعه 12 مرداد ماه بعد از پیاده روی خانوادگی مسابقات سرگرمی و تفریحی ورزشی با اهداء جوایز ویژه خبرنگاران برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان در ادامه اشاره‌ای هم به گستردگی فعالیت‌های این حوزه کرد و گفت: برای نخستین بار است که استان گلستان میزبان 7 رویداد بین المللی ورزشی است که 6 مورد آن در گرگان برگزار شد که بی‌سابقه بود.

تربتی نژاد تصریح کرد: در موضوع تعمیر اماکن ورزشی و نصب سیستم سرمایشی نیز توانستیم سالن 9 دی را مجهز کنیم که تیم‌ها راضی بودند و به زودی سالن امام خمینی (ره) برای مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا مجهز به سیستم سرمایشی خواهد شد.

وی اظهار کرد: 43 سالن ورزشی داریم که بجز سالن امام خمینی (ره) بقیه در اختیار بخش خصوصی است اما درکمک به خبرنگاران برای توسعه فعالیتهای ورزشی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار