برگزاری سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی با حضور گروه موسیقی جمهوری آذربایجان و پنج گروه از استانهای خراسان رضوی ، مازندران ، کردستان، آذربایجان و لرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی در شهرستان اسلامشهر

در این مراسم حسن حسینی ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت و سالروز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع)شاهچراغ اظهار کرد: به دنبال استقبال پر شور هنر دوستان شهرستان از برگزاری این جشنواره درسال گذشته ،امسال نیز توانستیم میزبانی دوره جدید جشنواره آواها و نواهای رضوی را به دست آوریم .

وی در ادامه افزود : در جشنواره امسال یک گروه از جمهوری آذربایجان و پنج گروه از استانهای، خراسان رضوی ، مازندران ، کردستان، آذربایجان و لرستان حضور واجرای برنامه داشتند .

حسینی تصریح کرد:در ماه های گذشته دو کنسرت گروه موسیقی بانوان و مشق عشق را برای هنر دوستان اسلامشهر برگزار کردیم و در آینده نزدیک گروه موسیقی سوچالا در پردیس سینمایی اسلامشهر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی خاطر نشان کرد : در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری علاوه بر معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در سطح شهرستان نیز فرمانداری ، شهرداری ، فرماندهی نیروی انتظامی وانجمن موسیقی اسلامشهر نیزمشارکت داشتند .

شایان ذکر است ، در این برنامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،اعضای شورای اسلامی شهرستان و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسلامشهر نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:رها دریایی پناه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار