تکریم شهدا جزئی از ارزشهای انسانی است

کرج (پانا) -جمعی از مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پژوهشگاه فضایی ایران با حضور در منزل شهید رضالو، از خانواده این شهید تجلیل کردند.

کد مطلب: ۸۳۸۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تکریم شهدا جزئی از ارزشهای انسانی است

دراین دیدار حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران و اسماعیل نوری مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات به همراه غلامرضا حمیدی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز و ابراهیم طاهر نژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در منزل شهید علی رضالو، از خانواده این شهید تجلیل کردند.

در این دیدار که به مناسبت دهه کرامت و تولد حضرت معصومه (س) برگزار شد، حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران با اشاره به اینکه تکریم شهدا جزیی از ارزش های انسانی است، گفت: در این موقعیت صبرو متانعت خانواده شهدا ستودنی است.

وی افزود: ما به عنوان مدیران بیشتر از خانواده شهدا نیاز به این دیدارها داریم.

صمیمی با اشاره به اینکه شهید رضالو خدمات ارزشمندی در پژوهشگاه فضایی داشته است، تصریح کرد: این شهید الگوی خوب و نمونه ای برای همه ما در پژوهشگاه فضایی است.

وی با بیان اینکه ما درمقابل شهدا شرمنده هستیم، افزود: ما از شهدا درس های بسیاری آموخته ایم و امیدواریم بتوانیم بیشتر از گذشته در خدمت به کشور فعالیت کنیم تا ادای دینی به شهدا باشد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این دیدارحسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی به همراه اسماعیل نوری مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات، مسائل و مشکلات این خانواده را بررسی کردند.

همچنین در پایان این دیدار، پیام آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه تابلو فرش منقش به تصویر شهید رضالو به همسر این شهید تقدیم شد.

شهید علی رضالو از کارکنان پژوهشگاه فضایی ایران در بهمن ماه سال 1391 به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار