در چهارمین روز برنامه های زیر سایه خورشید صورت گرفت:

روشن شدن چشم اهالی روستای نوزاد درمیان از حضور پرچم امام رضا علیه السلام

درمیان (پانا) - لحظاتی پیش کاروان زیر سایه خورشید با حضور در روستای نوزاد شهرستان درمیان ،در مزار بی بی صاحبه (ع) حاضر شده و مورد استقبال قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۳۸۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
روشن شدن چشم اهالی روستای نوزاد درمیان از حضور پرچم امام رضا علیه السلام

خراسان جنوبی از صبحگاه دوشنبه تاکنون،میزبان کاروان خدام امام رضا علیه السلام است که در چهارمین روز این سفر ،کاروان به روستای نوزاد و مزار بی بی صاحبه علیه‌السلام رسید و مردم پرچم امام رضا علیه السلام را زیارت کردند.

حجت‌الاسلام سید علی اسدی کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید در جمع اهالی روستای نوزاد گفت:زمانی که خداوند متعال انسان را آفرید ،به خود تبریک گفت به دلیل اینکه خلقت انسان نسبت به خلقت سایر موجودات خاص تر و و ویژه نر است .

حجت الاسلام اسدی ادامه داد:این انسان در بسیاری از مواقع قدر دانی از خود را فراموش می کند و از فرصت عمر خود به بیهودگی و کارهای لغو استفاده می کند .

کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید با اشاره به اینکه در زمان حضرت نوح نیز به حضرت وحی شد که مردمی در آخرالزمان خواهند آمد که عمر آنها کمتر از ۷۰سال است گفت: در این روایت ویژگی این مردم ،غافل و دنیاگرا بیان شده است.

وی در پایان گفت:به فرموده پیامبر (ص)انسانها معدن هستند ولی باید خود این افراد ،گوهرهای گرانبها را در خود پیدا و از آن استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار