در سومین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید در خراسان جنوبی صورت گرفت:

معطر شدن روستاهای شهرستان درمیان با زیارت پرچم امام رضا

درمیان (پانا)-  خدام رضوی با حضور در خراسان جنوبی، عطر رضوی را در محروم ترین و دورترین نقاط استان رساندند.

کد مطلب: ۸۳۸۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
معطر شدن روستاهای شهرستان درمیان با زیارت  پرچم امام رضا

استقبال بی نظیر مردم از خدام رضوی و پرچم امام رضا(علیه السلام) حال و هوای عجیبی را به مناطق محروم داده و همه با هر نیتی خود را به پرچم ملکوتی امام هشتم می رسانند و عشق و علاقه خود را به ساحت مقدس امام مهربانی ها اعلام می کنند.

قربانی کردن گوسفند و دود کردن اسفند نخستین کاری است که مردم و اهالی روستاهای استان برای استقبال از خدام رضوی انجام می دهند و هر کدام از اهالی نیتی در دل دارند و اشک شوقی می ریزند.
در سومین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان، خدام رضوی صبح امروز به روستاهای تخته جان، آنیک و منند رفتند و ابتدا در گلزار شهدای این روستاها حضور یافتند و ادای احترامی به شهدا کردند.
مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در این روستاها به کرامات و فضائل امام رضا(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: استقبال با شکوه مردم در این مناطق نشان می دهد علی رغم تمام مشکلات اما هنوز ائمه اطهار(علیه السلام) را دوست دارند.
حجت الاسلام سید علی اسدی با بیان اینکه مسؤولان باید به وظایف خود در کشور عمل کنند و کسانی که قول می دهند اما عمل نمی کنند انگار خیانت شده است، افزود: مادیات و ثروت در دنیا ارزش آن را ندارد که آخرت خود را به خطر بیاندازیم.
یکی از خادمان حرم مطهر رضوی نیز در ادامه افزود: امام رضا(علیه السلام) نسبت به نماز اول وقت تاکید دارند لذا باید تلاش برای خواندن نماز در اول وقت کنیم.
محمود شریعتی پور با بیان اینکه آداب زیارت در همه موارد مهم است، تصریح کرد: اگر تفضل اهل بیت(علیه السلام) نبود معلوم نیست ما در چه جهاتی قرار داشتیم.
گفتنی است؛ کاروان خدام رضوی امروز بعدازظهر در ادامه برنامه های خود در استان به روستاهای شیرگ، سیدان و منصورآباد می روند و محفل انس با قرآن کریم و جشن زیر سایه خورشید نیز امشب در شهر قهستان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار