اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

استقرار میزخدمت به منظور تکریم ارباب رجوع ،دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات

بجنورد (پانا)-معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی از استقرار میز خدمت به منظور دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۸۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
استقرار میزخدمت به منظور تکریم ارباب رجوع ،دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، حجت قربانی راد اظهار داشت : در اجرای ماده ۱۷ تصویب نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ شورای عالی اداری و در راستای تحقق حقوق شهروندی در نظام اداری با موضوع استقرار میز خدمت در دستگاههای اجرایی این اداره کل نیز نسبت به احصاء ۶۰ مورد خدمت قابل ارائه در میز خدمت حضوری اقدام و از هر معاونت یک نفر کارشناس شایسته ،پاسخگو و مطلع نسبت به فرایندهای اداری مرتبط با حوزه تخصصی در محل میز خدمت واقع در طبقه همکف به درخواست های مراجعین رسیدگی می کنند.

وی افزود: وظایف و خدمات قابل ارائه در میز خدمت در حوزه چهار معاونت املاک و حقوقی،بازآفرینی شهری و مسکن ،مهندسی و ساخت و شهرسازی و معماری به وسیله نوبت دهی و ثبت درخواست مراجعین و ارائه کد رهگیری به ارباب رجوع برای پیگیری مراحل گردش کار و خدمات درخواستی در طول ساعت اداری و با کیفیت مطلوب صورت می پذیرد

قربانی راد عنوان کرد: میز خدمت در این اداره کل با اهدافی همچون خدمت‌رسانی بهینه و مورد رضایت ارباب رجوع از امسال از طریق اصلاح فرآیندها، حذف فرآیندهای غیرضروری و زائد، افزایش سرعت ارائه خدمات، افزایش سطح دسترسی به خدمات مرتبط با ارباب‌رجوع و نیز دسترسی آسان به خدمات از طریق متمرکز کردن آن‌ها در یک مکان راه‌اندازی شد و سعی شده در میز خدمت به‌تمامی درخواست‌ها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان پاسخ داده شود.

لازم به یادآوری است اداره پشتیبانی ،توسعه منابع انسانی و تحول اداری به منظور آموزش کارکنان مستقر در میز خدمت اقدامات لازم را فراهم آورده تا نسبت به انجام وظایف و امور تخصصی مرتبط با آگاهی و دانش بیشتر اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار