در اولین جلسه ستاد پروژه مهر دلیجان مطرح شد:

پروژه مهر اقدامی سازنده و موثر در هر سال تحصیلی برای آماده سازی مدارس

اراک(پانا)- اولین جلسه ستاد پروژه مهر سال تحصیلی 98-97 با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونین آموزشی و پشتیبانی و پرورشی ، روسای کارگروه ها و جمعی از کارشناسان اداری آموزش و پرورش دلیجان در اتاق مدیر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر اقدامی سازنده و موثر در هر سال تحصیلی برای آماده سازی مدارس

مدیر آموزش و پرورش دلیجان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های همکاران در برگزاری برنامه های مختلف از جمله امتحانات نهایی خرداد ماه، ثبت نام و هدایت تحصیلی دانش آموزان، هدف از اجرای پروژه مهر را اقدامی سازنده، موثر و سازمان یافته در هر سال تحصیلی برای آماده سازی مدارس عنوان کرد.

حجت اله فدایی افزود: بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی آموزش و پرورش و سایر ادارات مرتبط در جهت بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس باید مورد توجه قرار گیرد و انتظار می رود در سال تولید و اشتغال، همه مسئولین شهرستان همراه و همدل در بازگشایی هر چه بهتر و مطلوبتر مدارس در کنار آموزش و پرورش باشند.

وی ادامه داد: ایجاد آمادگی، طراحی و تدوین برنامه جامع و مناسب برای شروع سال تحصیلی 98-97 در شهرستان امری ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش دلیجان از معاونین و کارشناسان خواست تا به مسائلی همچون آراستگی، زیباسازی فضا و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان دانش آموزان توجه بیشتری نمایند و این امر در مدارس پیگیری شود.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش محلات نیز گفت: مهمترین کار در پروژه مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، استقرار پایه دوازدهم و مشکلات فضای آموزشی و نیروی انسانی است که باید با همفکری و همکاری کلیه همکاران مرتفع شود.

مهدی دلاوری به تشریح دستورالعمل پروژه مهر سال تحصیلی 98-97 پرداخت و شرح وظایف کمیته های سازماندهی، تعمیر و تجهیز، تبلیغ و اطلاع رسانی، نظارت و ارزیابی و تائید صلاحیت را بیان کرد و به سئوالات مسئولین کمیته ها پاسخ گفت.

در این جلسه مقرر شد اقدامات انجام شده در قالب پروژه مهر به نحو شایسته از طریق رسانه های تصویری، دیداری و شنیداری به اطلاع اولیا، فرهنگیان و دانش آموزان، شورای آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان رسانده و مسائل مربوط به مدارس به طور جدی پیگیری شود تا سال تحصیلی آینده با آمادگی هر چه بهتر آغاز و دانش آموزان بدون هرگونه دغدغه در شرایطی مطلوب و مناسب به تحصیل و فراگیری علم و دانش بپردازند.

همچنین مقرر شد آموزش و پرورش و مدارس با ادارات و نهادهای تاثیرگذار شهرستان در زمینه همکاری برای بازگشایی مدارس تعامل مثبت و سازنده ای داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار