کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد:

هدف اولیای الهی رسیدن به سعادت است

زیرکوه (پانا)- بهره گیری از دنیا بدین معنی نیست که انسان از آن به عنوان یار همیشگی استفاده کند و به آن دلبسته شود بلکه باید با عمل به دستورات ذات اقدس الهی ،خوشبختی را پیدا کند.

کد مطلب: ۸۳۸۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف اولیای الهی رسیدن به سعادت است

حجت الاسلام سید علی اسدی کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید در جمع مردم روستای شیرگ بخش زهان گفت : هدف انسان در زندگی دنیوی و اخروی رسیدن به سعادت است که شرایط خاصی دارد.

حجت الاسلام اسدی گفت:گاهی افرادی، سعادت را نمی شناسند و راه شناسایی سعادت این است که فرد بسیاری از نکات را رعایت کند که ظلم نکردن به دیگران از جمله این امور است.

وی افزود:گاهی بسیاری از افراد ،دغدغه سعادت در دنیا را دارند و آخرت را فراموش می کنند و به دنیا دل می بندند .

روحانی کاروان زیر سایه خورشید ادامه دا:اولیای الهی افرادی هستند که با کار صالح در زندگی دنیا ،سعادت دنیوی و آخرت را برای خود به ارمغان می آورند.
حجت‌الاسلام اسدی اظهار کرد:در مقابل افرادی که تنها دنیا را به ظاهر می بینند ،افرادی نیز هستد که با زندگی راحت در دنیا،زهد و قناعت را نیز رعایت کرده و به مانند اولیای الهی ،راه خوشبختی هر دو دنیا را پیدا می کنند.

وی تصریح کرد:بهره گیری از دنیا بدین معنی نیست که انسان از آن به عنوان یار همیشگی استفاده کند و به آن دلبسته شود بلکه باید با عمل به دستورات ذات اقدس الهی ،خوشبختی را پیدا کند.

حجت الاسلام اسدی خطاب به جوانان گفت: یکی از بهترین راه ها برای جلب رضایت خداوند متعال ، احترام به پدر و مادر و نگاه محبت آمیز به آنهاست که بنابر سخن پیامبر هر نگاه بر پدر و مادر ، برابر یک حج مقبوله است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار