مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

هیات رییسه شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان باید از افرادی ایثارگر انتخاب شوند

نیشابور(پانا)- مجمع انتخابات هیات رییسه و بازرسان تعاونی مصرف فرهنگیان نیشابور با حضور اعضای شرکت تعاونی در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هیات رییسه شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان باید از افرادی ایثارگر انتخاب شوند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این مجمع با گرامی داشت هفته کرامت: گفت: امروز خوشحالم که با وجود مشکلات اقتصادی فراوان، فضای نشاط عمومی در جمع همکاران فرهنگی و بازنشسته حاکم است و بر خود لازم می دانم از تمام کسانی که از ابتدایی تاسیس شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان زحمت کشیده اند، تشکر کنم.
حسین مهرابادی افزود: تعاونی مصرف فرهنگیان از سال 1343 شروع به کار کرده است و امروز باید در این مجمع فضای رفاقت، دوستی و اخلاق مداری مانند تمام انتخابات رسمی رعایت شود و منیت ها باید جای خود را به خرد جمعی بدهد.
وی ادامه داد: اعضای هیات مدیره و بازرسانی که انتخاب می شوند باید فعالیت های خود را شفاف سازی کنند و برای تمام سوالات اعضاء پاسخ مناسب داشته باشند.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: تعاونی مصرف فرهنگیان با این عظمت و این قدمت باید در طول سالیان رشدی چند برابر نسبت به امروز می داشت.
مهرآبادی گفت: چتر مدیریت باید باز باشد، ما به رای اکثریت احترام می گذاریم و از شما تقاضا داریم کمک کنید تا این انتخابات به درستی برگزار شود و انسان هایی را انتخاب کنید که تجربه اقتصادی داشته باشند، دست پاک و دل پاک باشند و اوج ایثارگری در رفتار آنها دیده شود.
در ادامه عطار زاده رییس هیات رییسه تعاونی مصرف فرهنگیان به ارائه گزارش از فعالیت سالانه این شرکت پرداخت و پس از انتخاب هیات رییسه سنی به ریاست علی خداداد، مجمع کار انتخابات را دنبال کرد.
گفتنی است در این مراسم، ایوب سلیمانی به عنوان نماینده بازرسان به ارائه گزارش پرداخت، محمد ولی ایروانی به عنوان حسابدار شرکت تراز مالی یکساله را اعلام و به تصویب عموم در آمد.
علی بازوبندی نیز تراز مالی شرکت تعاونی استان خراسان رضوی را که 12 درصد سهام آن مربوط به تعاونی مصرف فرهنگیان نیشابور است را به طور مختصر ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار