نماینده مردم اسلامشهر: اساس هر رشد و توسعه‌ای فرهنگ آن جامعه است

اسلامشهر(پانا) - نماینده تهران، ری، شمیرانات، پردیس واسلامشهر گفت: با انسجام دولت، مجلس و قوه قضائیه ذیل سیاست ها و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)می توان مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد .

کد مطلب: ۸۳۷۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم  اسلامشهر: اساس هر رشد و توسعه‌ای  فرهنگ آن جامعه  است

محسن علیجانی در جلسه شورای اداری اسلامشهر ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از سال ۹۰ تاکنون در نامگذاری سال ها به مباحث اقتصادی اشاره داشتند ودر برنامه ششم توسعه نیز ۳ اصل مهم اقتصاد مقاومتی، تعالی و مقاوم سازی فرهنگ و پیشرفت در علم و فن آوری مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.

وی درادامه با اشاره به این که کشور ما در حال حاضر در شرایط حساسی قرار دارد و دشمنان جنگ اقتصادی علیه ما اعلام کرده اند، تصریح کرد: ما نیز آرایش جنگی گرفته ایم و تمام قوا با محوریت دولت مشغول کار هستند و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز حمایتشان را از تصمیمات جلسات هماهنگی سران قوا اعلام کردند.

علیجانی نقدینگی بالا را یکی از مشکلات مهم اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: باید با حذف مالیات از حوزه تولید، از درآمدها و ثروت های اتفاقی که بر اساس واسطه گری و دلالی به دست می آید مالیات بگیریم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، پردیس واسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم استفاده از دارائی های فکری و منابع انسانی کشور در حوزه خدمات دانش بنیان افزود : ما در منطقه در حوزه تولید علم رتبه نخست را داریم با این وجود در عرصه فن آوری عقب هستیم و باید در زمینه تبدیل علم به ثروت و تکنولوژی کارهای بسیاری انجام دهیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اساس هر رشد و توسعه ای مقوله فرهنگ است ،اظهار کرد : با توسل به فرهنگ غنی اسلام و اهل بیت (ع) می توانیم تمام امورمان در حوزه های سیاست، اقتصاد، اجتماع و نگرش های فردی را اصلاح و تنظیم کنیم.

/خبرنگار:زهرا سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار