معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

مسیر تحصیلی ، شغلی یکی از جنبه های مهم مراحل رشد است

تهران (پانا) - نشست توجیهی هدایت تحصیلی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،معاون اداره کل امورتربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش و معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد .

کد مطلب: ۸۳۷۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مسیر تحصیلی ، شغلی یکی از جنبه های مهم مراحل رشد است

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در جمع معاونان آموزش متوسطه و کارشناسان مشاوره بیان کرد : دانش آموزان باید با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود در محیط پیرامونی ، مشورت با اولیاء، معلمان و مشاوران آگاه و همچنین مطالعه منابع موجود در این زمینه ،به انتخاب رشته آگاهانه اقدام نمایند.

وی افزود: تشکیل کمیته هدایت تحصیلی قوی و پیگیر در مناطق آموزش و پرورش ، روند انتخاب رشته دانش آموزان و رفع مشکلات پیش رو را سرعت می بخشد.

در ادامه محمد مصطفوی معاون اداره کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش نیز با اشاره به اینکه هدایت تحصیلی یک نظام جامع است که طی فرایندهای مختلفی شکل می گیرد، تاکید کرد: تنها متولی هدایت تحصیلی ،مشاور مدرسه نیست بلکه همه معلمان، مدیران در هدایت تحصیلی نقش آفرینی خواهند کرد .

مصطفوی ، با تاکید بر اینکه چشم انداز تحصیلی دانش آموزان همواره معطوف به زمان حال است، تصریح کرد: تمامی دانش آموزان با نگاهی مقطعی به زمان حال جامعه دست به انتخاب رشته می زنند، در حالی که ممکن است در سال های پس از فارغ تحصیلی، جامعه در شرایط کنونی نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار