400 اثر کودکان مازندرانی در جشنواره‌های رضوی حضور دارد

ساری (پانا) - همزمان با برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، کودکان و نوجوانان مازندرانی 400 اثر فرهنگی، هنری و ادبی برای شرکت در این جشنواره تولید کردند.

کد مطلب: ۸۳۷۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
400 اثر کودکان مازندرانی  در جشنواره‌های رضوی حضور دارد

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی در بخش کودک و نوجوان با هدف توسعه و ترویج مفاهیم فرهنگی و معارف رضوی در میان کودکان و نوجوانان، توجه به سیره اخلاقی و سبک زندگی امام رضا(علیه‌السلام) به ویژ رأفت و مهربانی ایشان و بررسی و مطالعه در هجرت امام رضا(علیه‌السلام) از مدینه تا خراسان برگزار می‌شود.

مرحله‌ی استانی این جشنواره، در بخش کودک و نوجوان با عنوان «قدمگاه عشق» در سطح 25 مرکز ثابت، 4 مرکز سیار روستایی، 1 مرکز پستی و در مجموع 32 مرکز کانون پرورش فکری مازندران در رشته‌های کاردستی، پژوهش اعضا، کتابسازی، نامه‌ای به امام، خاطرات زیارت (خاطره نویسی)، سرود، پویانمایی، طراحی تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی برگزار شد.

پس از ارسال فراخوان به مراکز در اسفندماه سال 96 تانیمه ی خردادماه سال 97 به واسطه ی پیگیری کارشناسان و همت مربیان و استقبال با شور و نشاط اعضای مراکز فرهنگی و هنری در استان، بیش از 400 اثر از 293 نفر عضو، به دبیرخانه استانی رسید.

در نهایت پس از داوری اولیه از سوی کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و پژوهش کانون؛ 96 اثر از مجموع آثار برگزیده استانی جهت ارسال به دبیرخانه ی مرکزی در تهران ارسال شد تا در رقابت با سایر برگزیدگان از استان‌های دیگر قرار گیرد.

قرار است همزمان با دهه کرامت و در آیینی از برگزیدگان استانی بخش کودک و نوجوان جشنواره رضوی در شهرستان تنکابن تقدیر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار