در مبارزه با احتکار با برنامه حرکت کنید

همدان (پانا) - استاندار همدان از اعضای ستاد تنظیم بازار استان خواست در مبارزه با احتکار با برنامه و پیشگیری از تاثیرگذاری سو روانی اقدامات حرکت کنند.

کد مطلب: ۸۳۷۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
در مبارزه با احتکار با برنامه حرکت کنید

محمد ناصر نیکبخت در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان گفت: با اعلام وزیر صنعت، معدن و تجارت، ستاد تشدید مبارزه با احتکار مبارزه با احتکار در کشور کار خود را آغاز کرده و پاسخگوی این موضوع استانداران و فرمانداران هستند و مردم هر اطلاعاتی از احتکار دارند، به تعزیرات گزارش کنند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی استان را که برخی فروشندگان از مشارکت در آن امتناع داشتند، پیگیری کردم و با حضور کسانی که ثبت نام کرده بودند، در زمان مقرر برگزار شد تا بحث احتکار و بی تمایلی به فروش کالاهای در انبار، مطرح نباشد.

استاندار خاطرنشان کرد: هر هفته جلسه تنظیم بازار استان برگزار خواهد شد و این ضرورت کار است زیرا ما در جنگ اقتصادی و شرایط حساسی هستیم و باید خود را برای گذر از این شرایط آماده کنیم.

نیکبخت تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار وظیفه سنگینی بر عهده دارد و اکنون مهمترین ستاد استان به لحاظ وظیفه و ماموریت است.

وی اظهار داشت: نظارت کافی بر اقلام مورد نیاز مردم در بازار شود و نظارت بر انبارها نیز انجام شود و تعزیرات بر عرضه دارو در استان هم نظارت داشته باشد و هماهنگی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار